לראשונה: פרסומות וידאו בטוויטר; השותפה - חברה ישראלית

עד כה ברשתות החברתיות - טוויטר, פייסבוק אינסטגרם ועוד - לא הופיעו פרסומות וידאו בתחילת הסרטונים. כעת, טוויטר היא הראשונה בתחום זה, בשותפות עם חברה ישראלית (דיגיטל ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לוגו טוויטר (צילום: shutterstock)

חברת אינוביד הישראלית, פלטפורמת הווידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות עם חברת טוויטר, שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות בסרטוני וידאו לראשונה על גבי הפלטפורמה של טוויטר.

אינוביד היא פלטפורמת הפרסום הראשונה לשיתוף פעולה מסוג זה עם טוויטר, המציעה למפרסמים גישה נוחה לפרסום קמפייני וידאו גם בטוויטר, בלחיצת כפתור. מעבר לכך, המפרסמים יוכלו ליהנות מכלי אנליטיקס חכמים יותר, למדידת ביצועי הקמפיין ובכלל זה - נתוני צפייה, הקלקות, משך הצפייה בפרסומת ועוד.

בזכות השת"פ החדש, טוויטר תהיה הרשת החברתית הראשונה שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות - pre-roll - בסרטוני וידאו, היות והשירות אינו מוצע כעת ברשתות המתחרות (פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט ואחרות).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר