תקדים: ח"כ שלי יחימוביץ' החליטה לחסום צייצנים ביקורתיים

זה עוד לא קרה: ח"כית בכירה, פופולרית ופעילה מאוד ברשתות החברתיות, חסמה עוקבים ש"העזו" למתוח עליה ביקורת על חשיפת הודעת סמס פרטית ששלח לה נתן אשל המקורב לנתניהו (דיגיטל, ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שלי יחימוביץ' (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בכירת מפלגת העבודה, חברת הכנסת שלי יחימוביץ', מי שלפי מירב ההערכות מתכוננת לכבוש מחדש את כסא יו"ר המפלגה עליו ישבה בעבר, נוקטת היום בצעד תקדימי וחוסמת עוקבים ברשת החברתית טוויטר שבסך הכל "העזו" למתוח עליה ביקורת.

יחימוביץ', בהיותה עיתונאית בכירה בעבר, היתה הבכירה הראשונה במערכת הפוליטית שהיטיבה להכיר בחשיבותן של הרשתות החברתיות ובאפקטיביות שלהן לגבי הקשר הרציף עם הבוחר, דרכיהן. כתוצאה מכך, אך טבעי הוא מיקומה הבכיר ברשימת הפוליטיקאים הפופולריים ברשתות החברתיות: מקום 3 בטוויטר עם כ-66 אלף עוקבים ומקום 3 ברשימת דפי הפייסבוק הפעילים עם קרוב ל-200 אלף עוקבים.

דווקא לכן, תמוה הצעד בו נקטה כעת: אתמול היא חשפה - בפעם השניה - הודעת סמס פרטית ששלח לה נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה נתניהו ולשעבר ראש לשכתו, במטרה להגחיכו. בעקבות כך, כמה וכמה גולשים הגיבו לה באופן ביקורתי על המעשה הזה וחלקם אף השתלחו בה קמעה.

מה שקרה אחר כך הפתיע רבים. יחימוביץ', אבירת חופש הביטוי, חסמה את העוקבים הללו - בהם העיתונאי גיל משעלי, עורך וכותב מדור רכילות עסקית ב'מאקו'. משעלי לא נותר חייב, וצייץ: "אף פעם לא הערכתי אותה, היום אני מבין למה. מיס יחימוביץ' החליטה לחסום אותי ואת כל מי שהעז לצאת נגד ציוציה המבזים. ככה מתנהל מישהו ששואף להיות בשלטון?", תהה. עוד הוא טען כנגדה, כי "ראש הממשלה נתניהו חוטף קללות על ימין ועל שמאל ולא חוסם אף אחד. בקיצור, שלי יחימוביץ' - מביכה".

תגובת חברת הכנסת שלי יחימוביץ': "חסמתי את אלה שהביעו סלידה וזעזוע מופרזים מהפגיעה בפרטיותו של נתק'ה (נתן אשל. א.ר.) ואני מודה שזו תחושה טובה. לא מחבבת בלבול מוסרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר