5 יתרונות בריאותיים של מים חמים עם לימון

פרי הדר, פרי הדר, מה יפה ונהדר! ובריא. מאוד. הנה 5 סיבות מצוינות לשתות מים חמים עם לימון על בסיס יומי - ויש תוצאות (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
מים חמים עם לימון - כל בוקר (צילום: Anda Ambrosini)

סביר להניח שנתקלתם לא פעם בכתבות "לפני-אחרי" של אנשים שעברו מהפך קיצוני ועכשיו הם נראים הו, כה מדהים - בואו תראו כמה שהם נראים מדהים, כן, זה אפשרי. ובכן, זה באמת אפשרי.

מרכיב משותף לרוב חוויות ההצלחה במקרים האלה שבלט מיד, היה שתיית מים חמים עם לימון בכל בוקר. מסתבר שההרגל הזה עושה נפלאות. הנה 5 מהם.

1. שיפור משמעותי בפעילות מערכת העיכול

שתיית מים חמים עם לימון ממריצה את מערכת העיכול, מה שמסייע לגוף לספוג חומרים מזינים, ולשנע בקלות את המזון. בנוסף, הם יעילים ביותר נגד צרבות ונפיחות.

2. ירידה במשקל

הלימונים, כמו שאר פירות ההדר, מכילים פקטין - סיב תזונתי המזרז את תחושת השובע ומגביל את התיאבון. שתו מים חמים עם לימון בין הארוחות, וקוטר הצלחת יקטן במהרה.

3. חיזוק המערכת החיסונית

ויטמין C שנמצא בלימונים בשפע הוא אחת הדרכים הבטוחות לחיזוק המערכת החיסונית בדרך טבעית והרחקת מחלות. בימים לחוצים ועמוסים, כדאי אף להגביר את צריכת המים החמים והלימון, כי בזמני לחץ, ההגנות של הגוף פוחתות ואנחנו נמצאים בסיכון גבוה יותר להידבק בזיהומים ומחלות.

4. שיפור מצב העור

ויטמין C תורם רבות לשיפור מצב העור, כיוון שהוא משחק תפקיד חשוב בעידוד סינתזה של קולגן - חלבון חיוני המגביר את גמישות העור ומתקן תאים פגומים. בנוסף, במי לימון חמים ישנם נוגדי חמצון המסייעים להבהרת העור ולריפוי צלקות ופגמים ישנים.

5. מרחיק דלקות וזיהומים

שתיית מים חמים עם לימון תרחיק דלקות וזיהומים בגוף וכאבים במפרקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר