משרד הפריפריה יסבסד את מחירי הקייטנות לילדים

משרד הפריפריה הנגב והגליל יסבסד את מחירי הקייטנות בערי הפריפריה, כך שמחיר קייטנה בישראל לא יעלה מעל 850 שקלים. מי יהנה מההנחה ומה גובה הסבסוד? כל הפרטים - בפנים (אקטואליה)

ילדים בכותל. אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

משרד הפריפריה הנגב והגליל יסבסד את מחירי הקייטנות בערי הפריפריה, כך שמחיר קייטנה בישראל לא יעלה מעל 850 שקלים.

מי שאמורים ליהנות מהתוכנית החדשה של המשרד הם ילדים בגילאי 3 עד 6 בנגב ובגליל, וכל ערי ושכונות הפריפריה ברחבי הארץ.

לפי התוכנית החדשה, כל קייטנה תקבל סבסוד של 300 שקלים על הילד הראשון ו-50 שקלים על כל ילד נוסף, ללא מבחני הכנסה. באם אחד מבני הזוג מטופל על ידי הרווחה או משפחה שמקבלת 50% הנחה בארנונה, הם יקבלו סבסוד של 680 שקלים.

התוכנית הוצגה היום (שני) במסיבת עיתונאים במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בהשתתפות השר אריה דרעי, יו"ר מרכז שלטון מקומי חיים ביבס ויו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר דרעי כי "לא יתכן שיהיו ילדים במדינת ישראל שבגלל מצוקת הוריהם לא יוכלו ללכת לקייטנות. אני רוצה להודות לחברי חיים ביבס ודודי אמסלם על עזרתם הרבה, על התמיכה למען ילדי ישראל".

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות אמר כי "אנו שבים ודורשים ממשרד החינוך, שהחל את תוכנית ביס של קיץ וביצע נסיגה באמצע המהלך, לעמוד בהתחייבותו ולהשלים את סבסוד הקייטנות לכלל הגילאים - מגן ועד כיתות ה' ולכל הפחות להצטרף להחלת התוכנית כבר מגני הילדים בקיץ הקרוב. אני מצפה משאר הרשויות להרים את הכפפה ולהצטרף לתוכנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר