ה"ראביי" הרפורמי כתב נגד טראמפ - ואיבד את משרתו

"הרבאיי" הרפורמי דידיו פסקין מפלורידה, פוטר בימים האחרונים ממשרתו בטמפל בעיר, זאת לאחר שלפני מספר שבועות חתם על מכתב נגד נאומו של המועמד השנוי במחלוקת לנשיאות ארה"ב - דונאלד טראמפ (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ (צילום: שאטסרסטוק)

"הרבאיי" הרפורמי דידיו פסקין מפלורידה, פוטר בימים האחרונים ממשרתו בטמפל בעיר, זאת לאחר שלפני מספר שבועות חתם על מכתב נגד נאומו של המועמד השנוי במחלוקת לנשיאות ארה"ב - דונאלד טראמפ בוועידת השדולה היהודית בוושינגטון - אייפא"ק.

פסקין שימש בשנים האחרונות כראביי של הקהילה הקונסרבטיבית בית דוד בפאלם ביץ' שבפלורידה. בימים האחרונים הודיעו הצדדים כי הוחלט שלא להאריך את כהונתו של פסקין.

ראש הקהילה הגיב לסוכנות היהודית JTA ואמר כי מדובר בהחלטה משותפת שהגיעה יחד עם פסקין, אך פסקין עצמו אמר כי אי חידוש החוזה מול הקהילה הקונסרבטיבית נפלה עליו בהפתעה.

"לא הייתה לי שום אינדיקציה לכך שאנחנו עומדים להיפרד, לפני הפעילות בנושא טראמפ, האם דמיינתי אי פעם שהמתח הרגיל שמתקיים מדי פעם בין הקהילה לאנשי הדת, האם דמיינתי אי פעם שזה יוביל לפירוד? לא דמיינתי" אמר פסקין לסוכנות הידיעות היהודית.

גורמים בקהילה אמרו בראיון לסוכנות הידיעות כי הסיבה לפיטוריו של הרב היא המחאה שהוביל נגד טראמפ, לדבריו בקהילה הקונסרבטיבית כעסו על כך שפסקין הוביל את המחאה התקשורתית מבלי להיוועץ עימם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר