שמן, סלעים ובקבוקי תבערה

פיגוע בכביש 443: שלושה נפצעו קל, פלסטיני בן 15 נורה ונהרג

מארב מתוכנן בכביש 443: מחבלים שפכו שמן רותח על הכביש והמתינו לרכבים. כשתלמיד ישיבה מבריטניה הגיע למקום, יודו לעברו סלעים ובקת"בים שפצעו שלושה. חיילים ירו והרגו בלתי מעורב (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האבנים והשמן על כביש 443 (צילומים: מתוך ynet)

מארב מתוכנן: סמוך שעה 02:30 לפנות בוקר (שלישי) נפצעו שלושה יהודים באורח קל בפיגוע בכביש 443, לא רחוק מהכפר בית סירא, לאחר שמחבלים השליכו על רכביהם בקבוקי תבערה, יידו עליהם סלעים ואף שפכו שמן על הכביש כדי להגביר את אפקט הפגיעה.

שלושת הפצועים קל - ישראלי ושני תיירים בשנות ה-20 לחייהם - שני גברים ואישה - פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים לטיפול רפואי.

למקום הוזעק כוח צה"ל ומהירי שביצע לעבר המחבלים לצד כביש 443, נהרג פלסטיני בלתי מעורב, בן 15, ועוד ארבעה נפצעו בינוני-קשה ופונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. שני פלסטינים חשודים נעצרו והועברו לחקירת כוחות הביטחון.

בפיגוע החמור נרשם גם נזק לרכוש, כשחלונות הרכב של הישראלי והתיירים נופצו כתוצאה מהשלכת הסלעים. בינתיים, שני הגברים הפצועים קל כבר שוחררו לביתם והאישה נשארה להמשך השגחה בבית החולים.

דוד רוזנפלד, תלמיד ישיבה מבריטניה הלומד בישראל וגר בירושלים, הותקף בכביש כשנסע בו עם אשתו. שניהם נפצעו קל וכבר שוחררו לביתם. "היינו בנסיעה ממודיעין לכיוון ירושלים, ומעט אחרי המחסום נזרק לעברנו בקבוק זכוכית. ראיתי שהוא מתפוצץ על הכביש ושניות לאחר מכן פגעה בנו אבן גדולה וניפצה את החלון במושב של אשתי.

"הייתה היסטריה באוטו ורק דאגתי שאשתי בסדר. הייתי בלחץ כי היא לא ענתה לי כמה שניות. אחרי שהבנתי שהיא בסדר המשכתי בנסיעה ואז ראיתי אוטובוס פגוע בצד הדרך. התקשרתי למד"א ותוך זמן קצר הגיעו חיילים וכוחות הרפואה ופינו אותנו. התחושה לא נעימה. תמיד אני קורא על האירועים האלה בעיתונים ועכשיו הפכנו להיות חלק מהמציאות הזאת. מאוד חששתי לאשתי. כנראה אני כבר לא אסע יותר בכביש הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר