נתפס על שרוול המטוס

מאבטח מקרית הממשלה בירושלים ניסה להבריח כסף

מאבטח בקרית הממשלה בירושלים ונתין זר, נעצרו ומעצרם הוארך עד ליום רביעי, בחשד להברחת כ-194,000 דולרים, במהלך גירוש הנתין הזר. השניים נתפסו על שרוול המטוס ונעצרו (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכסף שהוברח (צילום: דוברות רשות המסים)

מאבטח בקרית הממשלה בירושלים ונתין זר, נעצרו ומעצרם הוארך עד ליום רביעי, בחשד להברחת כ-194,000 דולרים.

לפי החשד, המאבטח טפסאי מקונם מירושלים שנהנה מאישור כניסה למרחב האווירי בנתב"ג העביר ביום ראשון תיק ובו כספים ללא בדיקה ובשער העלייה למטוס ביקש להעבירו לנתין זר Dawit Kashay בעל דרכון אתיופי כדי שיבריח את הכספים.

שני החשודים הגיעו ביום ראשון לשדה התעופה בן-גוריון לצורך הליך של גירוש מרצון לנתין הזר, במסגרת פעילות להרחקת מסתננים של רשות האוכלוסין ולפיכך פקח שלה אף ליווה את הנתין הזר.

המאבטח, עובד קבלן בקרית הממשלה ניצל את היכרותו עם עובדי המדינה וקיבל אישור כניסה למרחב האווירי בנתב"ג וזאת על מנת ללוות את הנתין, שלדברי המאבטח הוא קרוב משפחתו.

המאבטח נשא איתו תיק שהכיל כספים השייכים לנתין ותוך ניצול האישור שניתן לו הכניס את התיק עם הכסף למרחב האווירי. במקביל, הנתין הזר בליווי הפקח עברו הליך רגיל של יוצאים מהארץ, קרי בדיקת תכולה.

המאבטח פגש את הפקח והנתין לאחר ביקורת דרכונים, לאחר שמזוודותיו של הנתין כבר נבדקו והמשיך ללוות אותם עד לשער העלייה למטוס, אז העביר המאבטח את התיק שהיה ברשותו לנתין הזר - התיק שלא עבר כל בדיקה הודות לאישור שניתן לו להיכנס למרחב האווירי.

הפקח העירני הבחין במתרחש ואל המקום הוזעקו עובדי מכס נתב"ג וחוקרי מכס ומע"מ ירושלים, שעצרו את החשודים. השניים נחקרו והודו במיוחס להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר