דרמה ביטחונית בבלגיה בעת ביקורו של הנשיא ראובן ריבלין

הרשויות הבלגיות עצרו אדם שחשדו כי נשא חומרי נפץ ליד קניון בבירה, שפונה מאנשים. בלגיה נמצאת בכוננות גבוהה מאז מתקפת הטרור בפריז בנובמבר והפיגועים בבריסל בחודש מרס (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אבטחה בבריסל (צילום: מקומי)

הרשויות בבלגיה מסרו היום (שלישי) כי עצרו אדם בסמוך למרכז מסחרי בבירה בריסל, שחשדו בו תחילה כי הוא נשא עליו חומר נפץ. המרכז המסחרי פונה מאנשים מחמת החשדות. בעקבות מעצר החשוד בבריסל וההתראה לפצצה בקניון כינס ראש הממשלה שארל מישל דיון מיוחד של הממשלה.

יצויין, כי ראובן ריבלין נשיא המדינה מבקר בימים אלו בבלגיה, ואמור לשאת מחר נאום בעברית בפני הפרלמנט המקומי.

התקשורת הבלגית דיווחה שאזעקה נשמעה באזור המרכז המסחרי בסביבות השעה חמש וחצי בבוקר ושתגובת הרשויות הייתה מהירה. מקורות משטרתיים מסרו כי "החשוד שנעצר בקניון City2 נחשד בנשיאת חגורת נפץ, אך לבסוף זו לא נמצאה על גופו".

כידוע, בלגיה נמצאת בכוננות גבוהה מחשש לפיגועי טרור מאז מתקפת הטרור הזכורה בפריז לפני כשבעה חודשים, כשחלק מהמחבלים שהשתתפו בהם היו אזרחים בלגים שהתגורר בבריסל. לפני כשלושה חודשים הוכתה, כזכור, בריסל בעצמה במתקפת טרור בנמל התעופה הבינלאומי וברכבת תחתית בעיר שגבתה את חייהם של 32 בני אדם.

מפמלייתו של הנשיא ריבלין נמסר, כי הם היו בבית המלון באנטוורפן בעת מעצר החשוד בבריסל, והנשיא וצוותו קיבלו עדכון בטחוני מיוחד על המתרחש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר