החגיגה היתה מוקדמת

בג"ץ דחה עתירת ש"ס: אין צו ביניים נגד מינוי סדן

רק בשבוע שעבר חגגו בש"ס "ניצחון" בעקבות ההבנות עם יו"ר הקואליציה להשעיית מינוי רמי סדן בדירקטוריון חדשות 10, אך כעת בג"ץ דחה את העתירה ולא מוציא צו ביניים נגד המינוי (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ורמי סדן (צילומים: יוטיוב מכון קשר הכנה לבר מצווה, מרים אלסטר - פלאש 90)

בשבוע שעבר חגגו בש"ס את ההבנות עם יו"ר הקואליציה דוד ביטן לפיהם רמי סדן לא יכנס לתפקידו כיו"ר דירקטוריון חדשות 10 עד להחלטת בג"ץ בבקשת צו הביניים, היום (שלישי) השופט סלים ג'ובראן הכריע כי אין מקום לצו וכי סדן יוכל להיכנס לתפקידו באופן מיידי.

בש"ס העריכו שבג"ץ יענה לבקשתם ויוציא צו ביניים שימנע את כניסתו של סדן לתפקיד, אך השופט ג'ובראן החליט לדחות את הבקשה: "לאחר עיון בבקשה ובתגובות לה, הגעתי למסקנה כי אין מקום להיעתר לה".

"הלכה מושרשת היא כי בעתירות המכוונות להליכי מינויים - ככלל, אין מקום למתן צו ביניים המעכב את כניסתו של אדם לתפקיד, שכן מדובר בצעד הפיך, וברי כי תוקף המינוי מותנה בתוצאת העתירה", נימק השופט.

לדבריו: "אינני סבור כי המקרה שלפניי שונה. פשיטא, כי ככל שהעתירה תתקבל - יהיה ניתן לבטל את מינויו של המשיב 4, ולא מצאתי טעם משכנע המצדיק את מניעת כניסתו לתפקיד כבר בשלב זה. אשר על כן, דין הבקשה למתן צו ביניים להידחות".

טרם ברור כיצד תפעל כעת ש"ס, שכן המפלגה הכריזה שתחרים את ישיבות מליאת הכנסת עד שסדן יפוטר מתפקידו, וכעת זה לא נראה מתרחש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר