המסמך המסעיר

מסמך החשדות המשטרתי כולל את השר ארדן

הערב דווח בחדשות ערוץ 2 כי מסמך הפוליטיקאים שנאסף ונכתב באגף המודיעין של המשטרה העלה חשדות לכאורה גם כנגד השר לביטחון הפנים מהקדנציות הקודמות. ארדן לא נחקר (חדשות, משטרה)

אלי סניור - Ynet | כיכר השבת |
המפכ"ל וגלעד ארדן (Yonatan Sindel/Flash90)

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן נמנה עם הפוליטיקאים ששמם הופיע במסמך המרוכז שהכינו באגף המודיעין של המשטרה. כך נחשף הערב (יום ג') בחדשות ערוץ 2. יש לציין כי ארדן לא נחקר.

על-פי הידוע, החומר כולל מידע מודיעיני שהגיע ליחידה הארצית לחקירות הונאה והתייחס לפעילות בעייתית לכאורה של ארדן לפני כמה שנים, לא בתקופה שבה כיהן כשר לביטחון הפנים. גורמים באגף החקירות ציינו כי לא מדובר במידע שהיה מוביל בהכרח לחקירה פלילית. במשטרת ישראל הכחישו כי יש מסמך שכזה, ואולם נכון לשנה שעברה היה בידי המשטרה מידע מודיעיני על כ-20 פוליטיקאים.

בתחילת השבוע נחשף כי בשנת 2014 הוכן לבקשת ראש אגף החקירות, ניצב מני יצחקי, מסמך ובו פירוט מודיעיני על עבירות פליליות שביצעו לכאורה חברי כנסת. במסמך, כך נטען, קיים מידע על פוליטיקאים רבים אשר ביצעו פעולות לכאורה בניגוד לחוק. במשטרה עצמה לא הכחישו את קיום המסמך, אבל טענו כי המדיניות של המשטרה בנוגע לחשיפת עבירות פליליות על ידי פוליטיקאים לא השתנתה.

תגובת ארדן לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר