מינוי רן ברץ

ח"כ יגאל גואטה בהתקפה נגד נתניהו: "עיזה עיוורת"

בניגוד למינוי רמי סדן, אז איימה ש"ס במשבר קואליציוני, מול מינוי רן ברץ, לו ייחסו דברים חמורים נגד מרן הגר"ע יוסף, היא משגרת את ח"כ יגאל גואטה להתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יגאל גואטה (צילום: Issac Harari/Flash90)

בשבועות האחרונים אנחנו עדים למתקפה חסרת תקדים של תנועת ש"ס נגד מינוי רמי סדן לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10, למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו לא יכול לפטר אותו מתפקידו, המפלגה איימה במשבר והחרמת ההצבעות במליאה.

לעומת זאת, מול מינוי רן ברץ לתפקיד יועץ תקשורת בכיר, השווה בתפקידו לראש מטה ההסברה, ש"ס מסתפקת במתקפה מצד ח"כ יגאל גואטה ללא איום במשבר, למרות הדברים שייוחסו לו נגד מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל.

בדברים שכתב גואטה בעמוד הפייסבוק שלו, הוא תוקף את נתניהו וכותב: "מר נתניהו, אפשר לרמוס חלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לזלזל בכולם חלק מהזמן, אי אפשר לרמוס ולזלזל בכולם כל הזמן, על אף שאנו סולדים מדרך זו. בוודאי לא לעשות זאת למפלגה אחראית ונאמנה כמו ש"ס".

"כעת הלכת צעד אחד יותר מדי", כותב גואטה. "זה כבר לא רמי סדן ולא לסדר תפקידים בתאגיד השידור הציבורי, וזה גם לא הגיבוי המופרז שאתה נותן לדרישותיהם של הרפורמים על מנת לכסות על יחסיך העכורים שהצלחת בכישרון רב לבנות עם הממשל בארה"ב, זה כבודו של מרן, פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

גואטה המשיך ותקף את ראש הממשלה: "איך לא רעדו לך הידיים כשחתמת על המינוי של רן ברץ שדיבר על מרן בצורה מחפירה שכזו? בושה וכלימה. כל מילותיך היפות על הערכתך למרן הם שקר וכזב, תעתועי מילים שלא עולים בקנה אחד עם מעשיך, כהרגלך בקודש".

חה"כ מש"ס הוסיף ועקץ: "כנראה שכשמרן אמר עליך 'עיזה עיוורת שכולם הולכים אחריה' הוא ניסה ללמד עליך זכות שאתה לא רואה לאן אתה הולך. לאן אתה רוצה להגיע? רמיסת כבודו של מרן וכבודם של מיליון האנשים שליוו אותו למנוחת עולמים לא יסולח לך, וכל אשר תעשה לא יצלח".

גואטה סיים את דבריו ואמר כי "היום החלה הספירה לאחור. תתעורר!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר