אסון 402

נהג האוטובוס חיים ביטון מואשם בגרימת מוות ברשלנות

הפרקליטות הגישה לבית המשפט כתב אישום ובקשת פסילה נגד נהג אגד חיים ביטון בגין גרימת מוות ברשלנות ועבירות נוספות, עקב אחריותו לאסון 402 בו נהרגו שישה נוסעים ונפצעו נוספים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חיים ביטון על רקע זירת אסון 402 (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום לתעבורה בירושלים כתב אישום ובקשת פסילה נגד נהג אגד חיים ביטון בגין גרימת מוות ברשלנות ועבירות נוספות, עקב אחריותו לתאונת דרכים באסון 402, אסון בו נהרגו שישה אנשים ונפצעו נוספים.

על פי כתב האישום, ביום 14.02.16, סמוך לשעה 18:25 "נהג הנאשם באוטובוס אגד מירושלים לבני-ברק, בנתיב הימני כאשר לפניו נוסעים כלי רכב נוספים. למרות שלרשות הנאשם עמד שדה ראיה גדול לא הבחין הנאשם במשאית שעמדה בשולי הכביש והמשיך בנסיעתו הרגילה. הנאשם הבחין באיחור כי האוטובוס מתקרב אל כלי הרכב שלפניו וסטה עם האוטובוס לשוליים מבלי להבחין במשאית שעמדה לפניו".

עוד נכתב בכתב האישום כי "הנאשם הבחין במשאית כשהאוטובוס מצוי במרחק של כ-30 מטר לערך מהמשאית ורק אז הסיט את האוטובוס חזרה לנתיב הימני ואולם פגע במשאית. כתוצאה ממהירות הנסיעה של האוטובוס ועוצמת ההתנגשות, המשיך האוטובוס להתקדם, תוך שחלקה האחורי שמאלי של המשאית והמנוף חודרים לתוך צדו הימני של האוטובוס. כתוצאה מכך, הדופן הימנית של האוטובוס התעוותה, נדחפה לאחור ובחלקה נהרסה לחלוטין וחלק מהמושבים בצד ימין של האוטובוס נעקרו ממקומם".

"כתוצאה מהתאונה", נכתב. "מצאו את מותם 6 מנוסעי האוטובוס, נוסעת נוספת נפגעה באורח קשה בידה הימנית שנקטעה ברובה וברגלה הימנית שרוסקה. כמו כן נחבלו באופן קל שמונה נוסעים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר