צאו ותשפיעו

תחרות המסעדות הגדולה של פפסי מקס

תחרות "טופ היימיש פוד", מיזם ראשוני וייחודי שנותן לכם לדרג את חווית האוכל היהודי והטוב של ערבי שישי בין המסעדות. על הדרך גם אולי תזכו לכרטיס טיסה לפראג (אוכל, שיווקי)

ארוחה מושלמת רק עם פפסי מקס (צילום: יחצ)

'פפסי מקס' יוצא במיזם יוצא דופן, ייחודי וראשוני מסוגו בציבור החרדי: תחרות "טופ היימיש פוד" בקרב מסעדות האוכל היהודי והישראלי הטובות ביותר.

כולנו גדלנו על האוכל היהודי. כל שבת, כל חג וכל מועד אנו נהנים מסעודה דשנה הכוללת מגוון אוכל יהודי משובח: חלה טרייה, מנת דגים לצד געפליטע פיש, מרק זך, מגוון של קוגלים, טשלונט עשיר בבשר בקר ומנת קינוח.

כבר בליל שישי – יום חמישי בערב. בין סדר שלישי למשמר ליל שישי יוצאים בחורי הישיבות ואברכי הכוללים לאגור כוח כדי לשרוד את הלילה הארוך, עם מנת טשולנט וקוגל לצד כוס פפסי-מקס קרה. זה קורה בכל שבוע במסעדות האוכל היהודי הפזורות ברחבי הערים החרדיות.

מידי יום חמישי בערב מציעות המסעדות את מרכולתם בפני ציבור עמלי התורה לצד ציבור ה"בל'בתים" שחשקה נפשם אף הם במנת טשולנט חמה עם פפסי-מקס, בטענת "למה ניגרע?" – ובצדק מבחינתם.

כל סעודה היא אינדיבידואלית, משתנה ואהובה על סועדיה. אולם השלמות באה כשהיא מלווה בבקבוק 'פפסי מקס' צונן, מרווה ומרענן.

לראשונה, פפסי מקס החליטו למפות, להרחיב את העניין ולעשות סדר במטבח עם קיום תחרות בקרב המסעדות המשתתפות, וכדי להשלים את המשימה נוספו לרשימה מסעדות נוספות כמו פיצריות, פלאפל , שווארמה ועוד.

במסגרת התחרות ציבור הצרכנים ידרג את המסעדות ברשימה המתפרסמת באמצעי המדיה השונים, בפרמטרים הבאים: טעם, אסתטיקה, שירות ומחיר – כך שציבור הצרכנים יקבל את האוכל היהודי והישראלי הטוב ביותר.

במסגרת התחרות, מציעות המסעדות המשתתפות דיל מיוחד לתקופת המבצע של 'מנת הבית' בשילוב משקה 'פפסי מקס' במחיר מבצע מיוחד. כמו"כ, יתקיים מבצע במתחמי רשתות השיווק הגדולות, לפיו כל מי ש'ייתפס' עם מארז שישיית בקבוקי פפסי-מקס בעגלת הקניות שלו יקבל במקום שובר הנחה אטרקטיבית למימוש באחת מהמסעדות המשתתפות בתחרות.

התחרות מלווה בקמפיין רחב היקף ייחודי וראשון מסוגו אותו מוביל ענק הזמר, היוצר והשחקן החסידי הבינלאומי, ליפא שמעלצער, הכולל סרטונים, קמפיין דיגיטלי, מודעות במדיה הכתובה, בשלטי החוצות וברדיו.

אז למה אתם מחכים? אל תישארו ספונים בבית, צאו, שתו, תהנו ותשפיעו!

חייגו עכשיו לטלמסר: 0723-770-780 ואולי תזכו בשני כרטיסי טיסה לפראג.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר