דרמה בעיריית אשדוד

חוקרי היחידה למלחמה בשחיתות פשטו על עיריית אשדוד

יחידת החקירות של המשטרה, להב 433, פשטה הבוקר על מינהל ההנדסה בעיריית אשדוד והחלה לבדוק תיקי בניה. בעיריית אשדוד אומרים כי הם משתפים פעולה עם חוקרי המשטרה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עיריית אשדוד (צילום: גוגל מפות)

אנשי יחידת להב 433 במשטרה, האמונה על הטיפול בשחיתות הציבורית, נמצאים מאז שעות הבוקר במינהל ההנדסה ומעיינים בתיקי בנייה רבים ובהחלות של ועדת בניין ערים ופרוטוקולים.

החוקרים הגיעו הבוקר לבניין העירייה, הציגו בפני מנכ"ל העירייה צווי חיפוש וקיבלו חדר במינהל ההנדסה לשם הביאו אליהם העובדים תיקי בנייה רבים. הפשיטה היא המשך של חקירה סמויה שהתנהלה מזה זמן רב בחשדות לאי סדרים והטבות לגורמים שונים.

כזכור, לפני כחצי שנה הפרקליטות הודיעה כי היא שוקלת להעמיד לדין בכפוף לשימוע את מ"מ ראש העיר אשדוד עמרם כנפו (ש"ס) וחברי מועצה לשעבר בעקבות קבלת שוחד לכאורה מקבלנים ויזמי נדל"ן שפעלו בעיר.

בראיון ל"כיכר השבת" אמר אז כנפו בנחרצות: "חד משמעית לא לקחתי שוחד. שילמתי מסים על הכסף שקיבלתי, דיווחתי על כך לרשויות וקיבלתי אותם עבור ייעוץ ותיווך".

דוברות העירייה מסרה בתגובה: "עיריית אשדוד קיבלה הבוקר בקשה מהמשטרה לקבלת מסמכים במספר תיקי בניה. החומרים נמסרו כמובן. העירייה תמשיך לשתף פעולה ככל שיידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר