טרור ותענוגות

בלב המדבר: הארמון הראוותני של מנהיג דאע"ש נחשף

בלב המדבר העירקי, נמצאה אחוזת הפאר של מנהיג ארגון הטרור האכזר. אפילו גן חיות קטן עם גמלים וסוסים שעשע את המנהיג בזמנו הפנוי בארמון. אל-בגדדי עצמו כבר לא נהנה מאף פריט (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הלוחם על מרפסת הארמון (צילום: מתוך טוויטר)

אבו בכר אל בגדדי, מנהיג דאע"ש, נמצא כבר זמן רב במנוסה קבועה מחשש שייתפס ונאלץ בשל כך לנטוש את ביתו. כך ידוע לגורמי המודיעין זה מכבר. כעת מתברר, שלא מדובר בבית שכדאי לוותר עליו כלאחר יד: הטרוריסט האכזר התגורר בארמון פאר שכולל בריכה, בלב המדבר בעירק - ואפילו גן חיות קטן עם גמלים וסוסים עמד לרשותו. את התמונות מבית הפאר הנטוש של מנהיג דאע"ש, צילם לוחם עירקי ממוצא כורדי, שגם צילם את עצמו על גג אחד המבנים באחוזה.

הלוחם צייץ בטוויטר: "תראו את הגמלים ואת הסוסים, אל-בגדדי החזיק כאן גן חיות של ממש". מאז נמלט מנהיג דאע"ש מהאחוזה, השתלטו עליה לוחמים כורדים שמתייצבים בחזית המאבק בדאע"ש בעירק ובסוריה, ואלו הפכו את הבית לבסיסם הצבאי.

אל-בגדדי נאלץ, כאמור, לברוח לאחרונה לאזור מוסול בעירק שעדיין נמצאת בידי דאע"ש. לפני כעשרה ימים התפרסמו דיווחים בכלי תקשורת בעולם, לפיהם אל בגדדי נפגע בתקיפה של שיירתו כשיצאה מהעיר א-רקה בסוריה, שנחשבת ל"בירת" ארגון הטרור, אך דיווח זה עוד לא מאומת באופן סופי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר