"שתפו בבקשה"

באמת בייביסיטר: ההמלצות של נתניהו על שכחת ילדים ברכב

לאור המקרים הקשים, החוזרים ונשנים, של שכחת ילדים ברכב, ולאחר הטרגדיה הקשה במות שני האחים היום בנגב - מפרסם ראש הממשלה פוסט חריג ובו המלצות: "השתמשו בווטסאפ" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו, מתוך 'תשדיר הבייביסיטר' המפורסם, ערב הבחירות (צילום: הליכוד)

לאחר הטרגדיה הקשה היום במות שני האחים בכפר הבדואי בנגב, ולאור המקרים הקשים של שכחת ילדים ברכב שגבתה כבר חמישה קרבנות בשנה האחרונה - ראש הממשלה בנימין נתניהו פירסם הערב פוסט, חריג למדי, ובו כלולות ההמלצות שלו למניעת הטרגדיות הקשות.

"שני פעוטות נהרגו היום בדרום", כותב נתניהו, "לאחר שנשכחו ברכב שהתלהט בחום הכבד. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה. זה אסון כבד וכואב שהיה יכול להימנע אם רק היינו מגלים עירנות ותשומת לב".

ממשיך נתניהו: "לכן אני מבקש מכל ההורים לגלות משנה זהירות ועירנות מוגברת: להניח את התיק במושב האחורי ליד הילדים, לקשור סרט זוהר למפתח הרכב שיזכיר לנו לבדוק את המושב האחורי, להרגיל את עצמנו לבדוק את המושב האחורי בטרם כל יציאה מהרכב ולהקפיד לשאול ולתזכר הורים אחרים בקבוצות הוואטסאפ כדי להטמיע את חשיבות הנושא".

"בואו ונשמור על הילדים של כולנו. שתפו בבקשה", מסיים ראש הממשלה את הפוסט המענין, שמעלה בזיכרון את התפקיד בו שיחק בתשדיר התעמולה של הליכוד ערב הבחירות האחרונות, "תשדיר הביביסיטר" - שאף זכה בארה"ב לפני כחודשיים ב'פרס למצוינות בקמפיינים' לשנת 2016 מאת ארגון היועצים הפוליטיים האמריקני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר