הסתעפות בפרשיות השוחד

מסתבך: חוקרי ה-FBI פשטו על קרן הגידור של המיליונר החרדי

חוקרי FBI פשטו על משרדי קרן הגידור שהייתה עד לפני מספר חודשים בניהולו של המיליונר החרדי מוריי הברפלד, ככל הנראה במטרה לאסוף חומרים מפלילים וראיות לעבירות בהן הוא חשוד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בקטן: מוריי הברפלד (צילום: שאטרסטוק, מתוך טוויטר)

הסתעפות נוספת בפרשת השוחד בניו יורק. כהמשך למעצרם אמש ושחרורם בערבות של איש העסקים החרדי ג'רמי רייכברג ושלושה קצינים במשטרת ניו יורק בחשד למעורבות בפרשת השוחד וטובות ההנאה, הבוקר (רביעי, שעון ניו יורק) פשטו חוקרי FBI על משרדי קרן הגידור שהייתה עד לפני מספר חודשים בניהולו של איש העסקים החרדי מוריי הברפלד, ככל הנראה על מנת לאתר מסמכים שיהוו בהמשך ראיות לעבירות בהם הוא חשוד.

חוקרי ה-FBI סירבו לומר את מטרת בואם, וערכו חיפושים מדוקדקים במשרדים של הקרן. מדובר במכה נוספת לקרן הגידור שממילא סובלת בחודשים האחרונים מהפסדים בהשקעות רבות. לטענת רשויות החוק, במשרדי הקרן שיתפו פעולה עם הפקחים וענו על השאלות.

יצויין, כי הברפלד חשוד במתן שוחד בסך 60 אלף דולרים לראש איגוד הקצינים, שבתמורה השקיע 20 מליון דולר מכספי הפנסיה של שוטרי משטרת ניו יורק בקרן שהייתה בניהולו של הברפלד.

מי שתיווך את העיסקה היה, כך על פי החשד, איש העסקים החרדי יונה רכניץ שנעצר לפני מספר חודשים בפרשת השוחד לשוטרים וכעת על פי ההערכות משמש כעד מדינה בפרשות הכרוכות זו בזו. יצויין, כי הברפלד יחד עם שותפו דיוויד בודנר, נחשבים מבין גדולי תומכי התורה בארץ ובתפוצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר