המכתב בפרסום ראשון

הבוגרים לרבי יגאל רוזן: "אין לאל ידינו עם הני רשיעי ביריוני"

בוגרי "אור ישראל", העניקו מכתב תמיכה חסר-תקדים בראש הישיבה רבי יגאל רוזן, בשל ההתקפות שעובר, תוך שהם תוקפים בחריפות את אנשי 'הפלג', הרודפים אותו • בפנים: המכתב המלא (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הבוגרים עם רבי יגאל רוזן (באיבות המצלם)

במהלך השבוע הגיעו רבנים וראשי ישיבות בוגרי ישיבת "אור ישראל" לביקור תמיכה מיוחד בישיבה בפתח תקווה בכדי להזדהות ולתמוך בראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן, המתמודד מול התנכלויות והשמצות פרועות.

הרבנים הבוגרים התאספו יחד בחדרו של ראש הישיבה והעניקו לו גיבוי וחיזוק. בין היתר הגישו לו מכתב תמיכה חד משמעי המתפרסם כעת לראשונה ב"כיכר השבת".

"לכבוד מורנו ורבנו אשר מבורו מים זכים שתינו ואורחות חיים למדנו ראש הישיבה הגאון הגדול רבי יגאל רוזן שליט"א", פותחים הבוגרים. "בלב כואב ובסערת רוח כותבים אנו שורות אלו׳ כי החשות לא נוכל לעת בזאת, הנה מורנו ורבנו ראש הישיבה שליט"א הוא הגבר הוקם על ומשמיא קא זכו ליה זה קרוב לארבעים שנה להעמיד אלפי תלמידים ממסד ועד הטפחות, הן בדרכי הלימוד בעומק ובבהירות מופלאה, הן בדרבי היראה וקניניה והן בדעת תורה מתוך התמסרות מופלאה לשקוד בעמל על תקנת נפשו של כל יחיד ויחיד, ובידידות אמת הנתונהלכל באי שער הישיבה".

"מלבד אשר מורנו ורבינו שליט"א הריהו גברא דמארי סייעיה להעמיד ישיבה בקביעות העיון ובעומק ההתמדה באופן שהוא חידוש אף בתוככי עולם הישיבות, וכמה נהלים מעשי חייא, כה יתן ד' וכה יוסיף ללמוד מדרכיו ופעולותיו לד' ולתורתו!", מוסיפים הבוגרים.

בשלב זה הם מתייחסים למה שראש הישיבה עובר בתקופה האחרוה וכותבים כי "ועתה בעוה"ר קמו אנשי דלא מעלי מאותה כת מבזי ת"ח אשר חוצפתם ונבלותם הן מהמפורסמות לדראון ולחרפה, ומחציפים לבזות את מורנו ורבינו ראש הישיבה שליט"א בכל מיני גנאי רה"ל בכתבי פלסטר ובקווי הטלפון באופן מבהיל, וכבר הגיעו הדברים לידי מעשים חמורים שאף אין הנייר סובלם, ולא ינוח שבט הרשע עד שחוזרים ושוגים באיוולתם ובעוולתם ה"י.

"והלא הדבר ידוע זה עשרות בשנים ובעינינו ראינו כי מרנן ורבנן גדולי ישראל זיע"א ויבדלחט"א מרנן גדולי ישראל שליט"א הנמצאים עימנו היום, נתנו את עינם עין הבדולח במורינו ראש הישיבה שליט"א, וסמכו ידיהם עליו להטיל עליו גם מצרכי הכלל, בראותם רוחב דעתו דעת תורה ועומק בינתו, את זכות ליבו וטהרת יושר מעשיו, ואח בהיותו המסוגל לזה באופן מיוחד ביותר.

"ובשל כך מורנו ראש הישיבה שליט"א הוא לצנינים בעיני אותם הידועים דתן ואבירם של דורנו, כאשר את חולי הדור הוא נושא ואת מכאובם סובל, והנה כל זאת רואים אנו ועינינו ראות וכלות, אין לאל ידינו ואין רצונינו לדון עם הני רשיעי ביריוני בעלי זרוע, ומ"מ כואבים אנו בזאת את כאבינו, את רגשות לבנו וצערינו מודיעים אנו בשער בת רבים!!!".

לסיום, כותבים תלמידי הרב רוזן: "תפילתנו וברכותנו שמורינו ראש הישיבה שליט"א על משמרתו יעמוד בעוז ובגאון, ולא יבוש מהמלעיגים עליו בעבודתו עבודת הקדש, וקווי ה' יחליפו כוח, ויאריך ימים על ממלכתו ימים על ימי מלך תוסיף ןיזכה עוד רבות בשנים להרביץ תורה ודעת, להגדיל הורה ולהאדירה, ולבא לעזרת ד' בגבורים לכל לומדי התורה, מתוך שלוה והרחבת הדעת בבריות גופא ונהורא מעליא וישתו עוד רבים ממימיו ויאותו רבים לאורו ותורה ודעת יבקשו מפיהו".

על החתום: "החותמים בכאב תלמידיו אוהביו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר