לימודים לתואר ראשון? זה כבר לא דמיון

הנגשת לימודי תואר ראשון לציבור הישראלי בכלל ולציבור החרדי בפרט, צוברת תאוצה. אלפים מנצלים את "חלון ההזדמנויות" שלא ידוע כמה זמן יישאר פתוח. "קמפוס שטראוס" פותח בשבוע הקרוב מכינה קדם-אקדמית באווירה חרדית מלאה-מלאה (לימודים, שיווקי)

תכנית לימודים בהתאמה מושלמת לציבור החרדי. (צילום: יחצ)

אחת המשוכות ללימודים אקדמאים לבני הציבור החרדי, נעוצה בדרישת סף: תעודת בגרות מלאה, כאשר רובו ככולו של הציבור החרדי, אינו מצויד בתעודה כזו.

אבל כדאי לדייק ולציין, שמשוכה זו היא כבר נחלת העבר. כיום המוסדות האקדמיים מזמינים את התלמידים להשתלב במכינות קדם-אקדמיות להשלמת ידע והשכלה במקצועות הרלוונטיים, ובמסגרות אלו הם רוכשים מושגים ומונחים נרחבים באנגלית, מתמטיקה אוריינות ובתחומי יסוד הקשורים לעולם האקדמי.

מכינות אלה, שנפתחו, אגב, גם בקרב הציבור הכללי, מאפשרות נחיתה רכה ומוצלחת בתחום הלימודים העתידי, ומשפרות משמעותית את הליך ההתאקלמות של התלמידים בלימודי אקדמיה בכלל, ובמקצוע אותו בחרו בפרט.

להיכנס לעולם האקדמאי. צילום: יחצ

"קמפוס שטראוס" בירושלים, שהוא שלוחה של המכללה האקדמית 'הדסה', מתנהל כמסגרת חרדית לכל דבר וענין. זו בעצם מסגרת חרדית, ללא כ"ף הדמיון. סגל ההוראה במכינה הינו מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב בהתאמת תכנית הלימודים והעברת החומר גם לתלמידים מבוגרים חסרי כל רקע בתחום. במסגרת המכינה התלמידים זוכים לליווי אישי לאורך כל הדרך, כולל תגבורים קבוצתיים, ותלמידים מתקשים מקבלים, במידת הצורך, חונכות אישית, בכדי להבטיח את הצלחתם הלימודית.

תכנית הלימודים במכינה נבנתה בהתאמה מושלמת לציבור החרדי, כאשר תכני הלימוד מבוקרים בקפידה ומסוננים בשבע נפות, אך בד בבד, ללא כל פגיעה ברמה האקדמית של המוסד.

התכנית משלימה, כאמור, את כל הידע שלא נלמד עד כה במוסדות הלימוד, עד לרמה הנדרשת לצורך לימודי התואר.

בסיום המכינה מקבלים התלמידים תעודת גמר המהווה חלופה לבגרות. תעודה זו מוכרת ומקובלת בכל המוסדות ללימודים גבוהים בארץ.

סגל ההוראה מיומן ובעל ניסיון רב. צילום: יחצ

משוכה נוספת שעומדת בדרכם של הסטודנטים החרדיים העתידיים, נעוצה בהיבט הכלכלי, מאחר ולרוב מדובר במועמדים בעלי רמת הכנסה נמוכה, הנדרשים גם לכלכלת משפחה בת מספר נפשות כן ירבו.

גם לכך נמצא פתרון בהקצאת מקורות מימון ומלגות נכבדות לתמיכה בסטודנטים, מטעם קרנות פרטיות ומשרדי הכלכלה והחינוך.

רואה עצמך מתאים? רוצה לבדוק זכאותך לסבסוד מלא? נשארו לך בסך הכל יומיים לפתיחת המכינה לשנה החדשה. התקשר עכשיו 02-6222202.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ ללימודים - לחץ כאן

תכנית הלימודים בקמפוס שטראוס מותאמת לציבור החרדי. צילום: יחצ
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר