שוב רשלנות כואבת ב'טרם'

הפעוט צרח מייסורים, עד שהתברר: גיבסו את הרגל הבריאה

פעוט בן שנתיים שרגלו נשברה זכה לטיפול "מקורי" במרפאת 'טרם' באשדוד: הרופא התקין לו גבס כראוי - אבל לרגל הלא נכונה. הרגל הפצועה המשיכה להסב לו כאבי תופת במשך יומיים (בריאות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לפני כחודש הובא פעוט בן שנתיים למרפאת "טרם" באשדוד, המשמשת כעין חדר מיון קדמי בקהילה, זאת לאחר שרגלו נשברה. הפעוט זכה לטיפול מהיר ורגלו גובסה, אך אם הוריו חשבו שבכך הסתיים הסיפור, התברר להם מהר מאוד כי טעו.

לאחר יומיים הפעוט החל לזעוק מכאבי תופת, מה שהריץ אותם שוב למרפאה. בבדיקה שנערכה, עלה, שהצוות הרפואי גיבס את הרגל הלא נכונה זה מה שגרם לסבלו של הפעוט במשך יומיים נוספים, כך מתפרסם היום בחדשות 2. ההורים חשבו לתומם, כי הכאב נובע מהכאבים בעקבות השבר והגבס ונתנו לו עוד משככי כאבים בניסיון להרגיעו, ורק לאחר שמצבו החל להידרדר וחום גופו עלה, הם החליטו לפנות שוב ל"טרם".

הצוות הרפואי שהבין את הטעות שנעשתה, הסיר את הגבס מרגלו השמאלית של הפעוט וגיבס את הרגל הימנית, זו שבאמת נשברה. כעת, הורי הפעוט תובעים יותר ממאה אלף שקלים מהמרפאה, בגין אובדן ימי העבודה, ההוצאות הרפואיות, הנזק העתידי שעשוי להיגרם לילד בשל החבלות שנגרמו לו וכלל הנזקים הרפואיים.

"הרופאים במקום", נכתב בתביעה שהגישו, "לא נקטו בכל האמצעים המתאימים על מנת להבטיח את מניעת האירוע ולא אבחנו את מצבו של הפעוט כהלכה. הם גיבסו את רגלו הבריאה של התובע תוך הזנחת רגלו הפגועה והתרשלו במהלך הבדיקה והאבחון וביצעו אותם שלא כיאות. בכך העניקו לתובע טיפול רשלני בקלות דעת ובחוסר אחריות משווע". עוד נכתב כי "התנהלות המרכז הרפואי הסבה לילד בן שנתיים כאב וסבל מיותר ואף גרמה לו לנכות בפועל".

"המערכת הרפואית חייבת במשנה זהירות במיוחד כשמדובר בקטינים חסרי ישע", מדגישים פרקליטי המשפחה.

תגובת "טרם": "בביקורת אליה הוזמן המטופל ובוצעה בידי מומחה בכיר באורתופדיה נמצא כי הסד הראשוני הונח על ידי הגבסן בצד הלא נכון והסד תוקן במיידי, והלקחים הופקו. יודגש כי בשום שלב לא נגרם כל נזק למטופל ותמוה אם יש כל תביעה בנדון. טרם תמשיך להעניק למאות אלפי לקוחותיה טיפול מקצועי במסירות ובזמינות. בכל מקרה, עד למועד פנייתכם, לא קיבלנו אף פניה, תלונה או תביעה בנדון".

נתקלתם במקרה דומה? הייתם עדים לרשלנות חמורה? פנו אלינו - הדואר האדום של "כיכר השבת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר