דרמה בבית הספר

הילדים התחפשו למחבלים וכמעט נורו למוות

שני תלמידים בני 10 מבית ספר במרכז הארץ התחזו למחבלים, פרצו לאחד מהשיעורים וגרמו לבהלה גדולה. מאבטח בית הספר שהוזעק לטפל באירוע כבר שלף את אקדחו, אך לבסוף התברר כי מדובר במעשה קונדס. משרד החינוך: "מעשה קונדס חמור" (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90 מתניה טאוציג)

העצבים הרופפים ומעשה קונדס של שני ילדים גרמו לדרמה של ממש וכמעט הביאו לאסון כבד. שני תלמידי מבית ספר יסודי במרכז הארץ גרמו לבהלה גדולה, לאחר שהתחזו למחבלים ופרצו אתמול (רביעי) לאחד השיעורים בבית הספר.

שני התלמידים כבני 10, נכנסו לכיתתם של תלמידי כיתה א' בבית הספר, כשהם עוטים מסכות ואוחזים בידיהם אקדח וסכין דמה. תוך מספר שניות נוצרה מהומה גדולה בכיתה, והשניים ברחו לכיתה סמוכה. הבהלה הגדולה גלשה גם לשאר הכיתות בבית הספר, בשל החשש שאכן מתרחש אירוע טרור בתחומו.

בעקבות המהומה הוזעק מאבטח בית הספר לטפל באירוע ועל פי הדיווח ב'חדשות 2' המאבטח כבר שלף את נשקו בכדי לנטרל את ה"מחבלים". לאחר מכן הוזעקה משטרה לבית הספר. ברגע שהובן כי מדובר בשני תלמידים מכיתה ג', חזרו התלמידים האחרים לכיתות והשניים ננזפו וטופלו משמעתית.

ממשרד החינוך נמסר: "מעשה הקונדס של שני התלמידים חמור וחריג ביותר, ולמרבה המזל לא הסתיים באסון. הצוות החינוכי של בית הספר פעל מידית, ובעקבות האירוע מתקיימות בכיתות פעילויות חינוכיות, כדי לחדד את סוגיית ה"משחקים האסורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר