תיעוד

אורן חזן הפגין עם תלמידות האולפנא בבני ברק

ברחבת אולפנת צביה בבני ברק נערכה היום הפגנה בהשתתפות עשרות בנות האולפנה, ראשי מטה המאבק והורי התלמידות. ח"כ אורן חזן כי דווקא אצל החרדים ציפה שלא תהיה שנאת חינם (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

המאבק על המבנה: ברחבת אולפנת צביה בבני ברק נערכה היום (חמישי) הפגנה בהשתתפות עשרות בנות האולפנה, חברי כנסת, ראשי מטה המאבק והורי התלמידות.

בנות האולפנא מחו על המתווה הצפוי בו רוצים להעבירן למקום אחר והכנסת תלמידות חרדיות לבניין האולפנא, ודרשו מהעירייה להעביר את בנות הציבור החרדי למבנה ריק שעומד במרחק של 150 מטר מהמקום. הן טענו כי זהו מצב אבסורדי בו הן שבויות בידי ראש העיר.

בנות האולפנא התבצרו בבית הספר וקשרו עצמן באזיקונים לגדרות מתוך כוונה להעביר מסר ברור לראשי העיר שלא ניתן לפנות אותן מהמבנה.

ח"כ אורן חזן מסיעת הליכוד השתתף בהפגנה ואמר כי יפעל לפתור את בעיה זו. "הייתי מצפה דווקא מאלו שיודעים ומרגישים פעם אחר פעם טוב מכולם מה זה להיות מוחרם ומוכפש להיות דווקא אלו שיתנו את הבמה ואת הכבוד הראוי למוסד שכזה במיוחד בזמן הזה", אמר חזן.

חזן הוסיף ואמר כי "אין מקום לשנאת חינם בטח ובטח מאלו שחווים שנאת חינם. שכן השנוא עליך אל תעשה לחבריך וכולנו אחים ואחיות ערבים זה לזה."

ראשי מטה המאבק הציוני דתי בבני ברק הודיעו כי הם מתנגדים למתווה שהושג. לדברי ראשי המטה, ההפגנה המתכוננת עתידה להתקיים כמתוכנן. "עיריית בני ברק מבקש לבצע טיהור אידיאולוגי בעיר ולזרוק ממנה את אנשי הציונות הדתית. אנו אזרחים שווי זכויות הזכאים לתנאים נאותים עבור תלמידי העיר וזאת על פי החוק. מתווה הפשרה שהושג הינו פרי עמל של מאמצי המטה. מאבק על מוסדות החינוך הציוני דתי בעיר החל ברצון העירייה לסגור את האולפנא על סורג ובריח וכרגע הושג מתווה זמני".

לדברי ראשי המטה: "ישנו מבנה שעומד ריק במרכז העיר בו ניתן לקלוט את 160 בנות המגזר החרדי הצריכות מקום לימוד. צר לנו להיווכח כי ראשי העיר לא שמים נגד עיניהם את טובת החינוך של כלל תלמידי העיר אלא מעוניינים לבצע מחטף על גבו של משרד החינוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר