זעזוע בשפלה

חשד: חוזרות בתשובה הגיעו להתברך והותקפו על ידי "רב"

שלוש צעירות חוזרות בתשובה שביקשו לקבל את ברכתו של רב מוכר מהשפלה, טוענות כי הוא פגע בהן. "הוא לא רב, זו לכאורה התחזות" אמר איש ציבור באזור. עורך דינו: "הוא מכחיש הכל" (בארץ)

אילוסטרציה, למצולמת אין כל קשר לכתבה (Yossi Zamir/Flash90)

שלוש צעירות חוזרות בתשובה מהשפלה שביקשו לקבל את ברכתו של רב מוכר באזורן, טוענות כי הוא פגע בהן בצורה חמורה. על פי הדיווח בסוף השבוע במקומון "ערים" שחשף את הפרשה, לאחרונה פנו המותקפות לרב ביישוב בו הן מתגוררות, וכשזה שמע את פרטי הסיפור, הוא לקח אותן מיידית למשטרה לצורך הגשת תלונה נגד הרב שפגע בהן.

על פי הדיווח, מלבד המעשים החמורים לכאורה, נטען כי הרב גם לווה סכום של 12 אלף שקלים במזומן מאחת הצעירות והשיב אותם בשיקים של עמותה שהוא מנהל - שהתבררו מאוחר יותר כשיקים ללא כיסוי. הרב עצמו זומן לחקירה ושוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

אחת מהמתלוננות אמרה ביציאה מעימות עם הרב החשוד כי "הוא נתן לנו לנהוג לו ברכב ואחר כך היינו מרגישות חייבות לו. הוא אפילו נתן לנו את הרכב שלו כדי שנוציא לו את הילדים מהגנים. מה שהוא עשה לי זו נוכלות. אני אלך עם האמת שלי עד הסוף, הוא יישב בסופו של דבר בכלא".

המקומון ציטט איש ציבור מהאזור שאמר כי "קודם כל הוא כלל לא רב, אין לו תעודה וזו התחזות, לכאורה. בגלל שיש לו פה והוא יודע לדבר הוא הצליח לשכנע בנים ובנות להגיע אליו ופתח להם מדרשות... מה שמציק לי זה שרבנים מהעיר הגדולה הסמוכה שמעו עליו כבר לפני שנה והזהירו את הציבור, זה היה מפה לאוזן, אם היו עושים בזמנו משהו רציני אולי החיים של אותן בנות מסכנות לא היו נהרסים".

במשטרה אישרו למקומון כי מתנהלת חקירה בנושא וכי הוגשו תלונות נגד הרב. עו"ד ירון פורר שמייצג את הרב החשוד אמר לעיתון כי "מרשי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו, הוא משתף פעולה בצורה מלאה עם המשטרה ולראיה הוא שחרר לביתו ללא תנאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר