מגיבים לחשדות

עורכי הדין של המטפל יהודה סילבר: "עזר לאלפי אנשים"

ימים ספורים לאחר מעצרו של המטפל יהודה סילבר בחשד שפגע בשמונה נשים, עורכי דינו מגיבים: "הוא עזר לאלפי אנשים במהלך חייו וגם שלא על מנת לקבל פרס, יוצא לקרב לטיהור שמו" (חרדים)

יהודה סילבר (ערוץ 1)

ימים ספורים לאחר מעצרו של המטפל יהודה סילבר בחשד שפגע בשמונה נשים, מגיבים עורכי דינו יהודה פריד וטל גבאי וטוענים כי בדיקת פוליגרף שנערכה לו הוציאה אותו דובר אמת.

"מרשינו הוא איש אשר עזר לאלפי אנשים במהלך חייו וגם שלא על מנת לקבל פרס. ייתכן והאכפתיות שלו הובילה אותו להסתבכות בעניין לא לו. מרשינו כרגע יוצא לקרב על טיהור שמו הטוב בציבור ובטוחנו שגם בקרב זה צדקתו תצא לאור" מסרו עורכי הדין.

"התנהלותה של המשטרה תמוהה באשר פורסמו החשדות לכאורה כבר לפני למעלה משנה, ואז המשטרה לא טרחה אז אפילו לחקור אותו וכעת מבקשת מעצרו בשל חשד לשיבוש חקירה מה שלכאורה יכל היה לעשות במשך שנה ולא עשה.
מרשינו עבר בדיקת פוליגרף מקיפה ויסודית ונמצא דובר אמת בכל תשובותיו".

"כאמור המשפט רק בשלביו הראשונים והחומר לא הגיע לידינו, לכשיגיע אנו סמוכים ובטוחים שבית המשפט ידע לעשות מלאכתו ולהוציא את הצדק לאור ולטהר את שמו של מרשינו" מסרו עורכי הדין פריד וגבאי.

סילבר בן 47 תושב ירושלים שימש בעבר בתפקיד בתפקיד בכיר בארגון נודע המסייע לחולים וכמטפל ותיק באנשים שנזקקו לסיוע נפשי. כאמור, ביום שני האחרון הוא נעצר על ידי משטרת ישראל בגין חשד לביצוע עבירות חמורות ומעצרו הוארך ביום חמישי עד ליום ראשון.

לדברי גורמים בכירים במשטרה, חקירתו של סילבר נמשכת והמשטרה קוראת למי שנפגע או נפגעה ממעשיו, שיפנו למשטרה ויתלוננו. כפי שדווח השבוע ב"כיכר השבת", לפני מספר חודשים שודר תחקיר בערוץ 1 על סילבר אשר ביצע על פי החשד עבירות במספר מטופלות בזמן עבודתו בארגון.

במשטרה ציינו כי בעקבות התחקיר נפתחה חקירה שכללה "תחקור נשים רבות בארץ ובחו"ל והתנהלה במקצועיות ורגישות רבה וזאת בשל מעמדו הציבורי של החשוד". עד כה, לטענת המשטרה, הצטברו 8 תלונות של נשים נגד המטפל החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר