אין קצה חוט

גובר החשש הכבד לחייה של אסתי וינשטיין

החיפושים אחר אסתי וינשטיין, חרדית לשעבר בת 50, אם ל-7, נמשכים והחשש לחייה גובר. המשפחה מותחת ביקורת על המשטרה: "הכתובת רשומה על הקיר. איך אין קצה חוט?" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אסתי וינשטיין (צילום: דוברות המשטרה)

מזה מספר ימים שמשטרת ישראל בסיוע יחידת החילוץ של זק"א מחפשת אחר הנעדרת אסתי וינשטיין בת 50 מאזור אך עד עכשיו ללא קצה חוט.

קרא עוד:

הנעדרת, אם ל-7 בנות, עזבה את ביתה עם מכוניתה ביום שני ה-20/06 בשעות הבוקר, לאחר שהותירה אחריה מכתבים אובדניים.

מאז מחפשים אחריה מאות מתנדבים בסיוע משטרת ישראל אך עד כה הנעדרת טרם נמצאה ואף לא קצה חוט שיסייע באיתורה.

על פי ההערכות, הנעדרת יצאה מביתה עם מכונית יונדאי i10 בצבע שחור למקום לא נודע. היא לא נטלה עימה דבר ולמשטרה כאמור אין נכון לשעה זו קצה חוט.

משפחתה מתחננת לעזרה ומבקשת את עזרת הציבור בחיפושים.

גורמים המעורים בחיפושים מתחו ביקורת על המשטרה שלדבריהם איננה עושה מספיק כדי לחפש אחריה. "הכתובת רשומה על הקיר", הם אומרים.

לדבריהם. זה אינו מקרה התאבדות קלאסי וייתכן שזה נועד כדי להשיב אליה את ילדיה. "איך ייתכן שאפילו את הרכב עדיין לא איתרו?", הם תוהים.

"היינו מצפים שלפחות יהיה כבר איזה שהוא קצה חוט שינסה להוביל אותנו לאיזה כיוון כלשהוא. איך ייתכן שהמשטרה מסתובבת סביב הזנב של עצמה ללא כל קצה חוט", אומרים קרובי המשפחה שמשתתפים בחיפושים.

תגובת המשטרה לא נמסרה.

הבוקר, הוציאה המשטרה שוב הודעה לציבור בה נאמר כי "גובר החשש לחייה של הנעדרת אסתי וינשטיין. משטרת ישראל שבה ומבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדרת אסתי וינשטיין, בת 50 מאזור.

"תיאורה: מבנה גוף רזה, שיער בצבע חום שטני, עיניים בצע חום, גובהה 1.70 מ'. הנ"ל נראתה לאחרונה כשהיא ברכב יונדאי בצבע שחור מ.ר. 51-562-37. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש להתקשר לטלפונים: 03-5555222, 03-5555211, 03-5027911 או למוקד 100 של המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר