אמר לא לינשוף

המיליונר סירב לבדיקת שכרות - המשטרה החרימה את רכבו

אילן בן דב - בעליה לשעבר של פרטנר ומי שמוכר כמסתופף בחצרות מקובלים שונים - עוכב בליל שבת קודש על ידי המשטרה בעת שנהג, וסירב לבדיקת ינשוף. המרצדס המפוארת שלו הוחרמה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילן בן דב. בימים יפים יותר? (צילום: אילן סירוטה, ynet)

המיליונר אילן בן דב עוכב בסוף השבוע על ידי המשטרה ורכבו הוחרם לאחר שלא הסכים לבצע בדיקת שכרות שהמשטרה הורתה לו לבצע. היום (ראשון) בצהריים הגיש בן דב בקשה להחזרת רישיון הנהיגה ורכב המרצדס שהוחרם.

שלשום, בליל שבת קודש, נעצר בן דב יחד עם חבריו ביציאה מנמל תל אביב. הוא נדרש לבצע בדיקת אלכוהול, אך סירב לעשות כן. לפי השוטרים, הוא וחבריו אף התחצפו. למקום הגיע קצין משטרה שביצע לבן דב שימוע ושלל את רישיונו במקום. בנוסף, רכב המרצדס שלו הוחרם על ידי המשטרה.

היום, הגיש בן דב בקשה בבית משפט השלום בתל אביב לקבל את הרכב והרישיון. לטענת סנגוריו, "ראשית, פסילה מנהלית איננה מקדמה על חשבון העונש. הטעם השני לביטול הפסילה המנהלית הוא שיקול דעתם השגוי של השוטרים שמנעו ממנו לבצע בדיקה נוספת".

לדבריהם, "המבקש חולה במחלת ריאות. הוא נשף למכשיר, אך המכשיר לא נתן תוצאה למרות שאמר לשוטרים על מחלתו. למרות שביקש לבצע בדיקת דם מנעו ממנו השוטרים את הבדיקה. קצין המשטרה שהיה מעורב באירוע החקירה והבדיקות לא נתן לנאשם הזדמנות לשימוע חוקי והזדמנות נאותה לשכנע אותו מדוע לא לקחת את רישיון הנהיגה".

אילן בן דב פרץ לתודעה הציבורית, בעיקר כשרכש לפני כשמונה שנים את השליטה בחברת פרטנר, וארבע שנים לאחר מכן מכר את מרבית האחזקות שלו בחברה למליארדר האמריקני-ישראלי חיים סבן. בשנים האחרונות נקלע בן דב לתסבוכת כלכלית, ממנה עוד לא יצא, והודח או מכר ביוזמתו חברות רבות שהיו תחת שליטתו, חברות אחרות פורקו על יד מערכת המשפט ונושים שונים ואף הוטל עיקול על ידי בנק לאומי על אחוזת הפאר בה התגורר בכפר שמריהו.

כזכור, בן דב היה עד לאחרונה חלק מגוורדייה של טייקונים מהאליטה הפיננסית הנחשבת בישראל שמסתובבים רבות בקרבתו של הרב יאשיהו פינטו, הרנטגן מנתיבות ורבנים-מקובלים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר