מה יגדיל את הסיכויים להתקבל למשרה ניהולית?

שוק העבודה בישראל מעסיק עשרות אלפי משרות ניהוליות, אך מעטות מאוד מאוישות על ידי חרדים. לראשונה בקמפוס החרדי של בר אילן, מתאפשר ללמוד תואר שייתן לבוגריו עדיפות ויפתח דלתות בקבלה לעבודה (לימודים, שיווקי)

השתלבות במשרות ניהוליות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק ועריכה.)

חרדים רבים מבקשים ללמוד מקצועות שיתנו להם כלים ויכולות להתמודד עם שוק העבודה, אך מעטים לוקחים בחשבון כי תואר יוקרתי מאוניברסיטה נותן עדיפות בקבלה לעבודה.

בעקבות הביקוש הרב למקצוע פרקטי המאפשרים השתלבות מהירה במגוון משרות ניהוליות, אוניברסיטת בר אילן פתחה לא מזמן את הרישום לתואר ראשון בניהול, כלכלה ולוגיסטיקה בקמפוס החרדי. המסלול נותן כלים משמעותיים במגוון תחומים בעולם הניהול ונותן יתרון משמעותי לבוגריו בהשתלבות במשרות ניהוליות.

בוגר ניהול באוניברסיטה יכול להשתלב במגוון תפקידי ניהול מתגמלים, בעולמות הביטוח, שוק ההון, שיווק, הבנקאות, השקעות ועוד.

לדברי נתי גמליאל מנהל השיווק של הקמפוס החרדי "אוניברסיטת בר אילן חרטה על דגלה לספק השכלה אקדמית לחרדים באופן המקצועי ביותר. כפועל יוצא, הוקצה קמפוס נפרד לחרדים מתוך הבנה שיש לספק להם השכלה וכלים להתמודד עם שוק העבודה באופן שלא נופל מכל סטודנט אחר באוניברסיטה".

הקמפוס החרדי נמצא בתוך האוניברסיטה, קרוב מאוד לכניסה מכיוון שער גהה הסמוך לתחנות של קו 400 וקוים רבים נוספים מכל חלקי הארץ. מערכת השעות נבנתה במיוחד עבור הסטודנטים החרדים, באופן שמאפשר שילוב של לימודים ועבודה במקביל, תוך התחשבות בצרכים של סטודנטים נשואים המעוניינים ללמוד לתואר.

להרשמה למחזור הבא של המכינה ניתן ליצור קשר בטל. 03-7384273 או >>לחצו כאן<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר