פחד באלעד

הקופאיות ב'זול בשפע' הגיעו עם רעלות, התושבים חוששים

תושבים באלעד חוששים לביטחונם לאחר שברשת "זול בשפע" החלו לעבוד קופאיות חדשות לבושות רעלה. זול בשפע: "מדובר במילוי מקום, מזמינים את תושבי העיר להגיש מועמדות" (חרדים, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: shuterstock)

תושבי אלעד שנכנסו בימים האחרונים לסניף "זול בשפע" במרכז רימון בעיר, הופתעו לגלות כי את הקופאיות הקבועות מחליפות קופאיות לבושות רעלה. "אין לנו שום בעיה עם עובדים ערבים", מדגיש אחד התושבים ל"כיכר השבת", "רבים מעובדי החנויות בעיר מגיעים מהכפרים באזור, אך אנו וילדינו בהחלט חוששים מהקופאיות החדשות".

התושבים טוענים כי לאור הרגישות הביטחונית בתקופה האחרונה אין זה מן הראוי להביא עובדים ערבים נוספים לעיר וכי על הרשת היה לגייס עובדים יהודיים. כמה מהם אף הודיעו כי לאור העסקת העובדות החדשות הם חוששים לביטחונם וידירו את רגליהם מהחנות.

כזכור, נמכרה רשת "זול בשפע" שמשתייכת לרשת "מגה" לרשת "יינות ביתן", אך ברשת מסרו כי הם אמורים לקבל לידם את הסניפים רק בראשון ליולי. כך שנכון לרגע זה הם אינם קשורים לשום החלטה ברשת החנויות.

מהרשת עצמה נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "רשת זול בשפע שמחה להעסיק עובדים/ות מכלל המגזרים בחברה הישראלית ללא הבדל דת, גזע ומין. גיוס עובדים/ות ברשת זול בשפע נעשה באופן שוויוני כלפי כל מי שמגיש מועמדות לתפקידים השונים בסניף. מפאת מחסור בכח אדם ועל מנת שרמת השירות בסניף לא תפגע, הועסקו עובדים שאינם קבועים כמילוי מקום לעובדים הקבועים השוהים בחופשת קיץ", טוענים ב"זול בשפע" בתגובה שאמורה להרגיע את התושבים החוששים.

ברשת מוסיפים כי ישמחו להעסיק עובדים מקומיים, "זול בשפע מזמינה את תושבי/ות העיר והסביבה להגיש מועמדות לתפקידים השונים בסניף ואנו נשמח לקלוט כל עובד/ת המתאימים לדרישות התפקיד. רשת זול בשפע תמשיך לשרת נאמנה את קהל לקוחותיה במסירות כיאה לרשת מזון מובילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר