לאחר מאבק

בית המשפט הכריע: שתי הלוויות לאסתי וינשטיין

שופטת בית המשפט לענייני משפחה קבעה כי ייערכו שתי הלוויות לאסתי וינשטיין ע"ה, אחת כפי שביקשה בצוואתה ב"שירים ופרחים" והנוספת עם משפחתה החרדית. ההלווית יערכו מחר (חדשות,בארץ)

(צילום: מתוך פייסבוק)

לאחר מאבק שנמשך שעות, שופטת בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב שפרה גליק קבעה הערב (שני) כי ייערכו שתי הלוויות לאסתי וינשטיין ע"ה, אחת כפי שביקשה בצוואתה ב"שירים ופרחים" ומאחור יותר תתקיים הלוויה עם משפחתה החרדית של המנוחה.

ההלוויה תיערך מחר בשעה 17:00 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה ותנוהל על ידי תמי מונטג, בתה של המנוחה שיצאה בשאלה גם היא. מאוחר יותר, תיערך הלוויה בנוכחות משפחתה החרדית של וינשטיין.

עו"ד חוי אדמקר שייצגה את הבת תמי אמרה בתגובה כי "לכל אחד יש זכות, גם בחייו וגם במותו. המנוחה אסתי רצתה להיקבר בדרך מסוימת והצלחנו למלא אחר בקשתה. צר לי שבשל גורמים בעלי אינטרס נאלצה המשפחה להתעכב עם הלוויה אך יחד עם זאת מברכת את בית המשפט על ההחלטה שמגלה רגישות עם בני המשפחה בשעה קשה זו"

חוסמים את פינוי הגופה, הצהריים (צילום: איתי בלומנטל - ynet)

מונטג עצמה ביקשה לדבר בדיון, אולם השופטת מנעה זאת ממנה. "ביקשתי לדבר ולא נתנו לי" היא אמרה מוקדם יותר, "אני לא מבינה למה אנחנו צריכים לעבור את כל התלאות האלו, אני לא רוצה להיות שם. אין טיפה של רגישות לשופטת, הרמתי את היד וביקשתי לדבר, השופטת הוציאה אותי החוצה".

כזכור, גופתה של אסתר וינשטיין ע"ה נמצאה אתמול בחוף הקשתות באשדוד, הרחק מהמקום בו התמקדו החיפושים אחריה. הפתק שהשאירה ברכב, לימד כי בחרה לסיים את חייה דווקא בעיר בו גדלו בנותיה החרדיות. בפתק שהשאירה וינשטיין ברכב נכתב: "בעיר זו ילדתי את בנותיי, בעיר זו מתי בגלל בנותיי".

וינשטיין, יצאה בשאלה כאשר רוב בנותיה סרבו להמשיך עמה את הקשר ובחרו להישאר בקהילה החסידית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר