טרגדיית וינשטיין

המשטרה הקימה ועדת בדיקה: השוטרים הגיעו לרכב של וינשטיין כבר בשבת אך לא בדקו אותו

כבר בשבת, מתברר כעת, הוזעקו שוטרים בשל רכב חשוד שנצפה ליד חוף הים באשדוד, אך לא בדקו כלל את הרכב בו היתה גופתה של אסתי וינשטיין, שסיפור חייה ומותה מעורר סערה רבה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אסתי וינשטיין לצד הרכב בו נמצאה (צילום: פלאש 90 ומתוך אתר "רמת שירה")

ניצב דוד ביתן, מפקד המחוז הדרומי במשטרה, החליט להקים ועדת בדיקה פנימית שתחקור את כשלי המשטרה בתפקודה בפרשת הנעדרת אסתי וינשטיין.

מתברר, כך פורסם בגל"צ, כי שוטרים הוזעקו כבר בשבת האחרונה - על ידי גבר שעבר בשבת ליד חוף הים באשדוד - לרכב חשוד סמוך לחוף הקשתות בעיר, אך למרבה הפלא הם לא יצאו מהניידת לסרוק את הרכב ואף לא רשמו את מספרו.

רק ביום ראשון בצהריים, למחרת, הבחינו אזרחים אחרים במכונית הנטושה, הציצו פנימה וגילו בתוכה גופה. הם הזעיקו את המשטרה, וכך התגלתה גופתה של אסתי ויינשטיין, היוצאת בשאלה שנעדרה מהשבוע שעבר, והאופן בו סיימה את חייה והרקע לכך עורר סערה.

כשבמשטרה החלו לבדוק את נסיבות המצאות המכונית, הובהר כי שוטרי הסיור שהגיעו אליה נמנעו מלרדת ממכוניתם כמתבקש. כיוון שהמודיע לא מסר את מספר הרישוי של המכונית, השוטרים לא ירדו לבדוק אותו ולהשוותו למספר הרישוי השייך למכונית של הנעדרת, וגם כאמור לא ניגשו לרכב ולא יכלו להבחין בגופתה של וינשטיין.

מהמחוז הדרומי במשטרה אישרו את הפרטים, והוסיפו כי "גם אם השוטרים היו מגלים את הגופה לא ניתן היה לשנות את התוצאות הטרגיות", כך לטענתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר