יועצו של אבו מאזן: "אם אראה ישראלי אשסף את גרונו"

היועץ הקרוב של הראיס הפלסטיני לא מהסס להצהיר גלויות על שאיפתו היוקדת לשסף בידיו את גרונם של הישראלים. היו"ר עצמו, אבו מאזן, נאלץ רק שלשום להתנצל על עלילת הרעלת המים (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הראיס ויועציו (צילום תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

היועץ של אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית, וחבר הוועד המרכזי של תנועת הפתח', הצהיר אמש (שני) כי אם יראה ישראלי ישסף את גרונו. "אני נגד דיונים, שיחות, פגישות ונרמול היחסים בכל דרך שהיא עם הכיבוש הישראלי", הוסיף סולטאן אבו אלעינין.

"אפילו אם אבו מאזן יכריח אותי להשתתף בפגישות שכוללות מפגש עם היהודים, אסרב באופן תקיף. לא אהיה בקשר או במגע עם החברה הישראלית אלא אם כן איחטף על ידי מתנחלים קיצוניים", אמר הבכיר הפלסטיני חבר התנועה שבראשות אבו מאזן.

אלוף יואב פולי מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, הגיב בעמוד הפייסבוק שלו לדבריו של אלעינין: "מה קצרה הדרך שבין הסתה פרועה למעשי טרור, וכיצד חייהם של תושבי איו"ש תלויים על לשון לא אחראית אחת...".

"במזרח התיכון של קיץ 2016", הוסיף מרדכי, "דיבורים כאלה אינם סמליים או נשארים במישור הרטורי. באזורנו כיום קצר המרחק בין התבטאויות חסרות אחריות שכאלה למחבלים בשטח שיבינו כי יש לגיטימציה מלמעלה לטרור שיבצעו. המרחק מכאן לערעור עמוק של מרקם חייכם קצר עוד יותר".

"על החברה הפלסטינית, ובמיוחד הנהגתה, לצאת נגד התבטאויות שכאלה שמקרבות את רמאללה לא-רקה ומוסול (הערים המרכזיות שבשליטת דאע"ש. א.ר.), היא צריכה לקרוא להידברות וסבלנות. על סלטאן אבו אלעינין, וכל אדם שיחזור על דבריו או ינסה לממשם, לדעת: תגובת ישראל תהיה חריפה ובלתי מתפשרת. זהו קו אדום שלא יעבור לסדר היום, ויהיו לו השלכות", מסיים האלוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר