"אני מביא רוח חדשה"

קבלת הפנים החמה לשר החינוך נפתלי בנט ב'בית מלכה' • צפו

שר החינוך נפתלי בנט ערך סיור בסמינר 'בית מלכה' של חסידות בעלזא בירושלים וזכה לקבלת פנים חמה במיוחד. בנט בחן את התלמידות וזכה לשבחים מראשי המוסדות • תמונות ווידאו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

שר החינוך נפתלי בנט ערך הבוקר (שלישי) סיור בסמינר 'בית מלכה' של חסידות בעלזא בירושלים וזכה לקבלת פנים חמה במיוחד.

בסיור אליו התלוו בכירי משרד החינוך, ח"כ ישראל אייכלר, סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן, מנהל מנח"י משה קינלי ומנהל מנח"ח איתמר בר עזר ערך השר סיור בכיתות השונות ולמד על מערכת החינוך של החסידות.

בסיור שערך השר בכיתות הוא ביקש מהבנות לשמוע מהו 'משפט פיתגורס'. בכיתה אחרת שמע השר מהבנות כי הן לומדות חמש יחידות במתמטיקה אולם לא נבחנות על כך בהתאם להוראת גדולי ישראל.

בכיתה ו' שמע השר מהבנות שלומדת גיאוגרפיה על נהר הנילוס וכיצד סודן יכולה למנוע מהמצרים מים. השר הקשה בשאלות וזכה לתשובות מחכימות מהתלמידות.

שתי תלמידות הכינו שיר תהילה מיוחד לשר בנט במהלכו הזכירו את עזרתו וביקשו שיסייע להשלים את הבניין.

בסיום הסיור עבר השר דרך כיתת גן בית הספר והתיישב לספר סיפור לבנות הקטנות.

השר שיבח את ראשי החסידות ואמר כי רואים על הבנות את הדרך ארץ, ערכים, החינוך והידע במקצועות השונים שמשקיעים בתלמידות. "אני מביא רוח חדשה שאוהבת את התלמידים החרדים ודואגת להם", אמר השר.

בישיבה שהתכנסה לכבודו בסיום הסיור, מנה מנהל רשת בתי הספר 'בית מלכה' בארץ, אברהם יהודה פיינ,ר את ההישגים של השר במשרד החינוך ושיבח אותו בין היתר על החזרת הקייטנות לציבור החרדי שהופסקו בתקופת קודמו שי פירון מ'יש עתיד'.

"רואים שאתה ידיד אמת של הציבור החרדי", אמר. השר בנט השיב בחיוך כי השותפות עם ח"כ איכלר היא שותפות אמת. "גם כשאנחנו לא רואים עין בעין אני צריך להסתכל בעין שלו", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר