מחאה חברתית

תושב ארה"ב "התחתן" עם הסמרטפון שלו

עודף השימוש של רבים במכשיר הסמרטפון שלהם הביא אמריקאי אחד למחאה מקורית ומעניינת במיוחד כאשר "התחתן" עם הסמרטפון שלו, לו הדביק טבעת, בטקס מיוחד (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך)

אמריקאי בשם ארון צ'רבינק, מאמין כי יחסינו עם מכשירי הסמארטפון שלנו הפכו זה מכבר לזוגיות של ממש. בכדי לבטא את תחושותיו, הוא ביצע מחאה מקורית הוא נסע ללאס-וגאס, ושם "התחתן" עם מכשיר האייפון 6 שלו בטקס צנוע אך מרגש.

ארון שאף הדביק לסמרטפון טבעת אמר כי הוא מקווה כי החתונה תעזור לאנשים להבין איזה סוג של מערכת יחסים הם מקיימים עם מכשיר הטלפון הנייד שלהם.

"אני מנסה לשאול את עצמי את השאלות הקשות בנוגע למערכת היחסים הזו", הוא מסביר. "אני מנסה להגיע הכי רחוק שאפשר על מנת לבדוק אותה לעומק".

"אנשים הולכים לישון עם המכשיר, קמים עם המכשיר והדבר הראשון שאנו עושים זה לבדוק מה קורה איתו", אמר צ'רבניק כהסבר מדוע ראה לנכון לעורר את תשומת הלב לכך.

במידה ואתם עדיין סבורים שההגדרה "חתונה" מוגזמת מידי, כנראה שעדיין לא נחשפתם לסקר שנערך לאחרונה על ידי ענקית האבטחה קספרסקי בו יותר מרבע מהנשאלים הסכימו להודות שהם מדרגים את הסמארטפון שלהם כחשוב יותר מהוריהם.

סקר נוסף שנערך לאחרונה הראה אף הוא על הקשר העמוק שלנו עם הסמרטפון, על פי הסקר, בממוצע כל 41 שניות אנו מסתכלים על הפלאפון כדי לבדוק "מה קורה" בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר