"נמשיך לפעול"

נתניהו וליברמן: כתר יוטל על כפרו של המחבל מקריית ארבע

בתום התייעצות ביטחונית החליטו רוה"מ ושר הביטחון על צעדים כנגד הכפר ממנו יצא המרצח וכנגד בני משפחתו. "הרצח המחריד של ילדה תמימה במיטתה, ממחיש את תאוות הרצח" (צבא וביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
(Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן קיימו הבוקר (חמישי) התייעצות ביטחונית בעקבות הפיגוע בקריית ארבע, בו נרצחה הלל יפה אריאל הי"ד בת ה - 13.5 במיטתה.

במהלך ההתייעצות הוחלט להטיל כתר על הכפר בני נעים, ממנו יצא המחבל. כמו כן, יישללו היתרי עבודה מהחמולה אליה השתייך, וביתו של המחבל הוכנס להליכי לאישור לקראת פיצוץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע ואמר: "הרצח המחריד של ילדה תמימה במיטתה, ממחיש את תאוות הרצח וחוסר האנושיות של הטרוריסטים שטופי ההסתה מולם אנו ניצבים. העם כולו מזדהה עמוקות עם כאבה של המשפחה ואומר למרצחים- לא תשברו אותנו".

לדבריו: "נמשיך לפעול באופן תקיף ונחוש נגד הטרור בכל מקום ובכל זמן. העולם כולו צריך לגנות את הרצח הזה כשם שהוא מגנה את הפיגועים באורלנדו ובריסל".

נתניהו הוסיף: "אני מצפה מההנהגה הפלסטינית לגנות באופן חד וברור את הרצח האכזרי ולפעול באופן מיידי להפסקת ההסתה. על המדינות הנאורות להצטרף לדרישה זו. עליהן להפעיל לחץ על מי שעומד בראש מערכת ההסתה, שמובילה לרצח ילדים במיטתם ולא נגד מדינה שפועלת להגן על ילדיה ועל אזרחיה".

כזכור, המחבל הפלסטיני חצה את גדר היישוב ונכנס לביתה של הלל הי"ד שבשכונת חרסינה ורצח אותה בשנתה. חברי כיתת הכוננות של קריית ארבע פרצו לבית וחיסלו את המחבל. כיתת הכוננות קפצה למקום בעקבות זיהוי של חציית הגדר על ידי מערכות המעקב והתצפית של צה"ל. אך ככל הנראה המחבל ניצל את המרחק הקצר של מטרים ספורים בין הגדר ההיקפית לבין בית הנערה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר