ניצחון בבית המשפט

הוועד העולמי: המתווה שהובילו הרבנים ורשם העמותות התקבל

ביהמ"ש אישר את מתווה הוועד העולמי מול הרשם. הארגון ימשיך בפעילות הצדקה תחת המנהל המיוחד עוה"ד רונן מטרי, ובשיתוף בית הדין המיוחד של הרב ברוידא והרב אהרון בוטבול (חרדים)

(יח"צ)

ביהמ"ש אישר את המתווה שהושג בין ארגון הוועד העולמי לרשם העמותות לפיו העמותה תמשיך בפעילות הצדקה תחת המנהל המיוחד עוה"ד רונן מטרי, בעל ניסיון עשיר בהבראת גופים מהמובילים במשק.

בכך דחה בית המשפט את כל דרישותיו של עורך דין אלעד פרסקי, כאשר אף בדיון עצמו הבהירו עו"ד מיטל סלע מטעם רשם העמותות ועו"ד איריס ויטל כהן מטעם הכנ"ר, כי הן תומכות במתווה שנחתם בין בית הדין המיוחד לרשם העמותות ומגבות אותו באופן מלא.

את המתווה הובילו בשיתוף פעולה תקדימי בית הדין המיוחד בראשות הרה"ג אברהם ברוידא והרה"ג אהרון בוטבול חתנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ורשם העמותות.

"הרבנים התערבו ולקחו אחריות כדי לפתור את משבר האמון שנוצר ונבנה כאן מודל תקדימי וייחודי שיאפשר להתנהל באמון מלא" אמרו בדיון עוה"ד אורי קידר ואבי בלום שהובילו את המגעים בשם בית הדין מול הרשם.

המשמעות המיידית היא כי הארגון יוכל לשוב לפעילות שוטפת של גיוס תרומות וחלוקתם בפיקוח ובאמון מלא הן של הרשם, הן של הרבנים והן של בית המשפט, על ידי מנהל מיוחד בעל מומחיות ומוניטין הזוכה לאמון כל הצדדים.

בית המשפט אף קבע בהחלטתו כי מעורבות הרבנים מבורכת וחיובית ומטרת הבראת העמותה בשיתוף פעולה בין כל הגורמים חיובית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר