התבטאות אנטישמית

מנהיג הלייבור משווה בין ישראל ל... דאעש

ג'רמי קורבין, מנהיג הלייבור, ידוע בדעתו השלילית על ישראל. גם מפלגתו עברה לאחרונה מסע "טיהור" מחבריה שהתגלו כאנטישמים. כעת מספק קורבין עוד התבטאות אנטישמית לפנתיאון (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ג'רמי קורבין (צילום: הפייסבוק של מפלגת הלייבור)

העיתון הבריטי "גרדיאן" מדווח הבוקר (חמישי), כי ג'רמי קורבין, מנהיג הלייבור בבריטניה, התבטא תוך כדי הליך של פרסום דו"ח פנימי מטעם המפלגה בנושא אנטישמיות: "חברינו היהודים לא אחראים למעשי ישראל - כמו שהמוסלמים לא אחראים למעשי דאעש".

רק כאשר נשאל על ידי אחד העיתונאים אם הוא משווה בין ישראל לדאעש, הואיל קורבין לענות בשלילה.

בעקבות ההתבטאות הקשה, קורא הבוקר ח"כ יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד, למפלגת העבודה (המחנה הציוני) לנתק כל קשר עם מקבילתה הבריטית, הלייבור, שבראשות קורבין. ח"כ איציק שמולי מהעבודה אמר היום: "קורבין התחרפן. סופית".

כזכור, איש השמאל הקיצוני ג'רמי קורבין, שהגדיר את עצמו בעבר כידיד של ארגוני הטרור חמאס וחיזבאללה, נבחר לפני כתשעה חודשים לראשות מפלגת ה"לייבור" בבריטניה. עוד קודם הוא חולל סערה, לאחר שהגדיר את חיסול הארכי טרוריסט אוסמה בן לאדן כ"טרגדיה".

קורבין בן ה-66 ניצח במירוץ שני שרים לשעבר ואף ראש ממשלה לשעבר מטעם מפלגתו, וזכה לניצחון מוחץ כבר בסיבוב הראשון של הבחירות עם 59.5 אחוז מקולות הבוחרים.

לפני כחודשיים, אף נבחר מטעם מפלגתו, הלייבור, מוסלמי ראשון לראשות עיריית לונדון, סאדיק חאן, כוכב עולה בשמי הפוליטיקה הבריטית, במקביל למסע "טיהור" המוני מכחמישים חברי המפלגה שנחשפו בדעתם האנשימית. כמה פרשנים טוענים כי לא ירחק היום בו יתמודד חאן לראשות ממשלת בריטניה, כשמולו יתייצב הכוכב העולה של המפלגה השמרנית בוריס ג'ונסון. היום הודיע ג'ונסון כי לפחות בבחירות הקרובות במדינה - לאחר התפטרות ראש הממשלה דייויד קמרון - הוא החליט שלא להתמודד לראשות הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר