עסקה משמעותית

קבוצת משקיעים מדרום אמריקה רוכשת חלקים מ"קו עיתונות" לפי שווי של 22 מיליון ש"ח

קבוצת משקיעים מדרום אמריקה ירכשו עד 33 אחוז מקבוצת "קו עיתונות" על פי שווי של 22 מיליון שקלים. זהותם של המשקיעים לא נמסרה, מי שייצג אותם בקבוצה הוא חיים כהן. כל הפרטים (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חיים כהן שמייצג את המשקיעים החדשים (צילום: עזרא לנדאו, באדיבות מגזין "עמי")

קבוצת משקיעים מדרום אמריקה תרכוש חלקים מקבוצת "קו עיתונות" לפי שווי של 22 מיליון שקלים, כך נמסר הערב (חמישי) מקו עיתונות. הקבוצה כוללת את רשת השבועונים, עיתון "כל ישראל", אתר "כל הזמן" ולוח "מזל וברכה".

כחלק מהשינויים ברשת בעקבות כניסתם של המשקיעים החדשים, מונה חיים כהן, מקורבו של מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, ליו"ר הדירקטוריון של הקבוצה. לא נמסרה זהותם של המשקיעים אותם מייצג כהן.

בהודעה לתקשורת נאמר כי הרשת "מתכבדת להודיע על מינויו של הרב חיים כהן ליו"ר הקבוצה. הרב חיים כהן מוביל ומייצג קבוצת משקיעים מדרום אמריקה, שתקדם את מטרות הקבוצה וערכיה לטובת כלל הציבור החרדי".

עוד נאמר בהודעה כי "קבוצת המשקיעים בהובלת יו"ר הקבוצה הנכנס, תרכוש עד %33 מקבוצת התקשורת בתהליך ובשלבים שנקבעו בהסכם ע"פ שווי של 22 מיליון ש"ח לפעילות הקבוצה".

"עובדי הקבוצה, העורכים, כתב הרשת ומנהלי הקבוצה, מברכים את הרב חיים כהן ומאחלים הצלחה והמשך עשייה מבורכת עבור כלל הציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר