הסוף לדו"חות?

בוט דיגיטלי יעזור לכם לבטל את דו"ח החניה ללא תשלום

המצאה מוצלחת של מתכנת אמריקאי צעיר במיוחד מסייעת למאות אלפים להיפטר מדוחות החניה שלהם. בינתיים זה פועל בניו יורק ובלונדון אך השירות צפוי להתרחב בקרוב (אינטרנט ומחשבים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

המצאה אדירה של מתכנת צעיר בן 19 הביאה כבר לביטולם של 160 אלף דו"חות חניה. מדובר בעצם ב"בוט" - עורך-דין דיגיטלי, שמסוגל באמצעות סדרה של שאלות להכין ערעור על דוח חניה שניתן ללא הצדקה.

אנו רגילים להיפגש ב"בוטים" של שירות לקוחות באינטרנט שבדרך כלל יעילותם נמוכה במיוחד אך על פי הדיווח בבלוג הטכנולוגיה "טק אינסיידר", ג'ושוע ברודר, המפתח הצעיר של התוכנה הצליח לבטל כ-160,000 מתוך 250,000 הדוחות שהוגשו לה - שיעור הצלחה של 64 אחוזים, שלא היה מבייש אף עורך-דין אנושי.

עורך הדין הממוחשב, הנגיש בכתובת המקורית DoNotPay (בתרגום: אל תשלם), ישאל אתכם שאלות שונות לגבי אופי המקום בו ניתן לכם דוח החניה אותו אתם מבקשים לבטל. "האם התמרורים המסדירים את החניה לא היו קריאים?", "האם הייתם חייבים לחנות בזריזות בשל מקרה חירום?", "אולי מקום החניה עצמו היה צר מדי ולא מסומן באופן ברור?" כל אלו הם עילות שונות לערעור בעל סיכויים טובים להתקבל על ידי הרשויות, והבוט ישמח להכין בעבורכם את הניירת הדרושה אחרי סדרה של שאלות פשוטות.

במקרה וכבר שמחתם השירות פעיל בינתיים רק בערים לונדון וניו-יורק, אם כי רשימה זו צפויה לדברי המתכנת להתרחב בקרוב. ברודר הצהיר כי הוא עובד כרגע במקביל על בוטים בעלי מטרות חיוביות נוספות, ההמצאה הבאה שלו היא בוט שיסייע לפליטים סורים להגיש בקשת מקלט במדינות האיחוד האירופי, ובוט אחר שיסייע לחולים להבין את זכויותיהם החוקיות מרגע שהצהירו על מצבם הבריאותי.

צילום מסך, ג'שוע ברודר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר