מחמירים את המאבק

יש לכם סלולר כשר לא של וועדת הרבנים? אל תכנסו לסטריקוב

האדמו"ר מסטריקוב הורה לאחרונה במכתב שנתלה בפתח בית מדרשו שאין להיכנס לבית המדרש עם מכשיר שאינו תחת וועדת הרבנים לענייני תקשורת (חדשות, חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

המאבק נגד פגעי הטכנולוגיה נמשך וכעת הקיצוניות עולה אף מדרגה. בחסידות סטריקוב הורה האדמו"ר הרה״צ רבי דוד בראנדר בחודש האחרון על איסור חמור לחסידיו בכל רחבי הארץ להיכנס לבתי המדרש עם מכשיר סלולארי שאינו מאושר וחתום ע״י וועדת הרבנים לענייני תקשורת.

מדובר במהלך קיצוני יחסית שכן אמנם בבתי מדרש רבים בארץ ובעולם אוסרים הרבנים וראשי הקהילות להשתמש במכשירי סלולר בבתי הכנסיות אולם אינם מחייבים דווקא שימוש בטלפון כשר ע״י וועדת הרבנים.

האדמו"ר מסטריקוב ידוע כמי שלקח על עצמו בחודש האחרון לפתוח במאבק אישי נגד חנויות סלולר המוכרות בין היתר מכשירי סמארטפון מוגנים של חברות נתיב וכדומה. האדמו"ר עצמו יחד עם קומץ חסידים נראה עומד לא פעם מול חנויות אלו כשהוא מוחה בהם באופן אישי.

בחסידות מציינים כי הנושא ״בוער בעצמותיו״ של הרבי זאת בשל הקלקול הרוחני הנובע לדעתו משימוש במכשירים שאינם כשרים לחלוטין ועל כן הוא החליט לקדש עליו מלחמה.

המודעה מוסגרה בתבנית עץ ונתלתה על הקיר בקביעות. לשון ההודעה החריפה שנתלתה סמוך לדלת בית המדרש סטריקוב בבני ברק.

"בתי המדרש דחסידי סטריקוב בארץ הקודש בנשיאות כבוד אדמו״ר שליט״א סיון תשע״ו

אין להיכנס לבנין בית המדרש עם מכשיר סלולרי שאינו מאושר וחתום על ידי וועד הרבנים לענייני תקשורת".

למודעה צורף מכתב בכתב יד קדשו של מרן האדמו״ר מסטריקוב שליט״א. לשון מכתבו של האדמו״ר: בסיעתא דשמיא, תקנה זו ראויה להימנות בין אלו שאמרו בב״מ קי״ב ב׳ ׳תקנות גדולות שנו כאן׳, וכל אחד ישגיח שלא יעברו על תקנה זו ותהיה בכלל מה שאמרו שם ׳תקנות קבועות שנו כאן׳, ולהשומעים ינעם ותבוא עליהם ברכת טוב.

דוד הכהן בראנדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר