המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הרב ניר בן ארצי על האירועים שעברו השבוע ובעתיד: עזיבת בריטניה את האיחוד האירופאי, הבחירות בארצות הברית, ויחסי ישראל ומדינות ערב: "לאבו מאזן בא התיאבון. העולם שונא אותו וגם העם שלו שונא אותו" (יהדות, המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי (באדיבות אתר תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם, אבא של כולם וכל העולם מחוברים אליו. כל בני האדם, כל בעלי החיים במים וביבשה וכל הצומח בעולם - לכולם יש ניצוץ קדוש מהקדוש-ברוך-הוא - ואת היהודים הוא בחר ואת ארץ ישראל הקדושה הוא בחר ליהודים! כך קבע הקדוש-ברוך-הוא ואף אומה או אדם בעולם לא יכולים 'לצייץ' אפילו אות אחת על מה שרוצה הקדוש-ברוך-הוא.

כל מדינה שרוצה לקחת חלקים מארץ ישראל כדי להקים מדינה פלסטינאית, בורא עולם ירסק אותה לרסיסים ביטחונית, כלכלית וסכסוכים בתוכה, לא אחרי שנה - תוך שלושה ימים! מזהיר הקדוש-ברוך-הוא את כל העולם: אוי ואבוי לאדם או למדינה שירצו לקחת אפילו ס"מ אחד מארץ הקודש. הקדוש-ברוך הוא ייתן בהם מחלות קשות ביותר, ייתן בהם עשר מכות מצרים מודרניות וכואבות מאוד. בורא עולם ברא את העולם הזה אך ורק בשבילו, כל העולם יעשה את רצונו ואנחנו היהודים נעשה את רצונו יותר מכל העולם כולו.

גוג ומגוג ותוהו בוהו זה מחוץ לארץ ישראל. הגויים בעולם רואים בעיניים את מה שקורה, רואים בעיניים ויודעים שמשהו לא נורמלי קורה בעולם. כל הגויים יודעים שבורא עולם בחרון-אף, כועס ורוגז מאוד, וחלק מהיהודים חושבים שזה שגרתי, מאמינים באמונות טפלות.

האיחוד האירופי התרסק. הקדוש-ברוך-הוא הפיל ושבר יסוד אחד עיקרי בעולם כולו ומזהיר אותם שאם ימשיכו להפריע לארץ ישראל, ימשיך לפרק עוד יסודות בעולם וימשיך להפיל את אירופה ועוד מקומות אחרים. כולם מזועזעים מהצעד שעשתה בריטניה.

לארץ ישראל יהיה רק טוב וטוב, חיים מאושרים ושמחים ליהודים שגרים בארץ ישראל.

אסונות טבע שמתרחשים בעולם, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, אש ושריפות, רעידות אדמה, רוחות וסערות חזקות - יד ה' בדבר!הקדוש-ברוך-הוא מאס בהתנהגות של הגויים בעולם שפועלים נגד ארץ הקודש. הקדוש-ברוך-הוא לא יכול לסבול עוד את הייסורים הקשים של היהודים בארץ ישראל! ארץ ישראל היא מקום קטן בעולם ורוצים דווקא את ארץ ישראל, בכוונה - מִשנאת חינם. בכל מדינות ערב יש המון אדמות ורוצים לקחת דווקא חלקים מארץ ישראל, כדי לפגוע בעם היהודי, בטוב הזה. בורא עולם לא נותן ולא ייתן להם לפגוע בארץ הקודש! תנסו ותראו איך בורא עולם יהרוס בני אדם ומדינות שירצו לקחת לו אפילו סנטימטר מארץ הקודש!

צרפת ומצרים ועוד מדינות שהולכות נגד מדינת ישראל, שרוצות לקחת חלקים כדי להקים מדינה פלסטינאית ולשים בה את כל הפליטים - ייצא להם הפוך על הפוך.

אבו מאזן, 'התיאבון' בא לו עם הדיבור. הוא חושב שבעולם אוהבים אותו - חי באשליות. לא רק שהעולם שונא אותו, גם העם שלו שונא אותו. הוא מתחיל לדבר ולהכפיש את ארץ ישראל, 'משחק אותה' כאילו הוא אוהב שלום ורודף שלום כדי שיתנו לו חלקים מארץ הקודש - לא יזכה לרגע הזה לעולם! בורא עולם גילה לכל העולם את אבו מאזן השחקן, הוא כמו שלושה-ארבעה אנשים שמדברים ביחד. כל מה שהוא מדבר – שקרים, תפסו אותו בתקשורת 'על חם', הוא מוקלט.

חברי כנסת ואנשים שכאילו אחראיים על המשא ומתן עם הפלסטינאים, תיזהרו לכם, תבדקו טוב טוב עם מי אתם מתעסקים! תזהרו לכם מאבו מאזן, מהפלסטינאים והחמאס, הם מוכרים אתכם בנזיד עדשים, לא להאמין להם! ליהודים אין לאן ללכת, והיהודים מחוץ לארץ צריכים להגיע לארץ ישראל, כי בקרוב יגרשו אותם מכל העולם. אז בבקשה ממשלת ישראל, להשאיר את אדמת הקודש בשלמותה! הפלסטינאים רוצים שלום לא אמיתי. מי שרוצה שלום לא מתחמש בנשק וטילים ברצועת עזה, במזרח ירושלים ובעוד כפרים.

מדינות ערב ומדינות אירופה רוצות מדינה פלסטינאית כדי לשים בה את הפליטים והפלסטינאים - שלא תקום. האירופאים לא יודעים שהערבים, המוסלמים והפליטים רוצים לגור דווקא באירופה ולהפוך אותה למוסלמית קיצונית ביותר. הפליטים מאפריקה אומרים: 'נבוא לגור באירופה, נכבוש אותה ויהיו לנו בתי ספר, מכוניות במקום חמורים, אוכל מוכן במקום לצוד, ומיזוג במקום להישרף בשמש'. אירופה יותר טובה מאפריקה, אז הם באים לגור באירופה ויהפכו אותה למוסלמית קיצונית. הנוצרים חושבים שהמוסלמים לא אוהבים את היהודים, אבל בעצם, הם שונאים את הנוצרים קשה ביותר, כי כל המוסלמים בעולם שונאים ומתעבים את מי שאוכל חזיר.

יהודים שגרים בכל העולם - לעלות דחוף לארץ ישראל! אל תחכו שיקרה מה שקורה ליהודים בצרפת שעוזבים את בתיהם בלי למכור. גם אתם בדרך אם לא תתעוררו בארה"ב ובכל העולם. ארץ ישראל היא אבא ואמא של כל היהודים בעולם. צריך ליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן ובנימין.

אסונות טבע קשים ביותר ימשיכו להתחזק במדינות העולם, על-פי אותו היחס שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל. מכאיבים לריבונו של עולם - מכאיב להם, מכאיבים לבניו בארץ ישראל - מכאיב להם הקדוש-ברוך-הוא פי מיליון. שאף אחד לא יחפש עתידות, כי לריבונו של עולם יש את הזמנים שלו.

ארה"ב ממשיכה להתבלבל בבחירות, כל מועמד מציג את 'החתן היהודי' שלו, כאילו הם אוהבים את היהודים, הכל הבל הבלים. אין מקום ליהודים באף מקום בעולם, תעלו לארץ הקודש, כדאי לכם. הקדוש-ברוך-הוא מודיע: נגמרו הימים שהיהודים היו מפוזרים בעולם כולו. עכשיו הוא מקבץ אותם לארץ ישראל. הוא הגלה אותם והוא יגאל אותם מכל העולם, בדרך שלו.

תורכיה מנסה בדרך לא דרך לעשות שלום עם ישראל, היא מושפעת מדאע"ש וממשיכה עם החמאס. צריך הרבה זהירות עם השלום הזה כי דאע"ש מכתיב להם מה לעשות.

סוריה, הפסיקו לכתוב עליה, נכנסו לשגרה. מחכים שיהיה משהו קשה ביותר כדי לפרסם בתקשורת. חיזבאללה ימשיכו להילחם נגד סוריה והמורדים עד שיכלו מן העולם.

מצרים מבוהלת כי רואה שבירדן יש בלאגן גדול, תסבוכות ומלחמת אחים - תחילתה של מהפכה. אם מצרים תמשיך להתעסק בהקמת מדינה פלסטינאית בחלקים מארץ ישראל - תקבל מהלומות קשות! בורא עולם ינחית ידו על מצרים וזה מסוכן לה מאוד מאוד!שייתנו לפלסטינאים את מדבר סיני מאל-עריש לכיוון מצרים.

רצועת עזה החמאס ממשיך לחכות מה יילד יום בארה"ב. במקביל ממשיך חזק מאוד עם הפעולות הנסתרות: חפירת מנהרות וצבירת תחמושת. החמאס והפלסטינאים מתכננים כל רגע להפתיע את ארץ ישראל. צה"ל צריך להיות ערני בכל הגבולות ולא להיות בשאננות. כל חייל יהיה ערני וישמור על חייל אחר, ללכת על-פי החוק הצבאי, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". לא לזלזל במעמדכם ובתפקידכם.

איראן פוחדת מארץ ישראל ותמשיך לפחד.

עיראק כמו מגדל בבל שהתפרק.

לבנון שמחה שסוריה וחיזבאללה מסתבכים ביניהם.

חיזבאללה מחכה לסוריה שתשתקם. זה לא יקרה.

צריך לשים לב בכבישים. המחבלים משחקים אותה 'מתוקים', הם שחקנים. הם שולחים את הנערים לבדוק מה קורה בכבישים וזורקים בקבוקי תבערה כדי לפגוע. יש להיזהר מהם!

בארץ ישראל הפרנסה טובה, המים טובים, האוכל טוב, הבריאות טובה והחיים טובים, הכל טוב בישראל! כל יום ימציאו פתרון למחלה ועוד מחלה.

כל אנשי הצווארון הלבן, הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה והשוחד, דתיים או לא דתיים - יתָפסו כולם במערומיהם. בורא עולם מושיט יד לכולם ואומר ליהודים: מי שרוצה לחזור בתשובה, יחזור מכל הלב אליי, לקדוש-ברוך-הוא, בלי פחד ובלי אינטרס, מרצון טוב ומאהבת הקדוש-ברוך-הוא. מבטיח לו בורא עולם שיסלח לו, ישמור ויגן עליו.

הורים - לשכנע את הילדים לא להתבולל בגויים, לא סמים, לא שתיה חריפה ולא הימורים. לתקן את המידות שלכם לטובה.

משיח פועל ועובד ואין לאף אחד בעולם כוח כמו שיש למשיח מבורא עולם. אף אחד בעולם לא יכול לנצח אותו, בורא עולם מלובש עליו ומדבר מגרונו! המאמין מאמין, הלא מאמין - יאמין. בורא עולם רוצה שבני ישראל יזעקו ויתפללו אליו. אין שום פתרון בעולם הזה ובארץ ישראל, אך ורק זעקה לבורא עולם שימליך את מלך המשיח בפרהסיה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר