חשש לחייו

בשל איומים: תוגברה האבטחה סביב חבר הכנסת יהודה גליק

סרטוני אנימציה שהופצו ברחבי הרשת בהם נראה חיסולו של חבר הכנסת יהודה גליק ליד ביתו בעתניאל הביאו להחלטה של יו"ר הכנסת וקצין הכנסת להגביר את האבטחה סביבו (חדשות, בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
ח"כ יהודה גליק (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הבוקר (ראשון) הודיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי בהתייעצות בינו ובין וקצין הכנסת ניצב יוסף גריף הוחלט לתגבר את האבטחה סביב ח"כ יהודה גליק עוד ביום שישי ככל הנראה בשל האיומים עליו ברשת בימים האחרונים.

בסרטון אנימציה שהופץ ברשתות החברתיות ככל הנראה על ידי גורמים מוסלמים קיצוניים נראים זוג מחבלים חודרים לעתניאל מקום מגוריו של גליק ומחסלים אותו בירי זאת לטענתם בשל כניסתו להר הבית.

סרטון האיומים

כזכור, לפני כשנה וחצי נכשל ניסיון חיסול של גליק לאחר שסיים הרצאה במרכז בגין בירושלים, ניגש אליו רעול פנים על אופנוע וירה בו מספר יריות. גליק שנפצע קשה מאד שרד את ניסיון ההתנקשות החלים לחלוטין ובמסגרת פרישת חברי כנסת מהליכוד נכנס גליק לפני כמה חודשים מהמקום ה-33 ברשימה.

גליק נחשב לאחד מפעילי הר הבית ובמסגרת זו חייו אוימו פעמים רבות. לפני ניסיון החיסול הזהיר גליק כי הוא על הכוונת של ארגוני הטרור כפי שאכן קרה בסוף. הסרטונים שהופצו בשבוע שעבר הזכירו ככל הנראה את האיום בו נמצא גליק והביאו לכך שהאבטחה סביבו תוגברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר