הצעה מפתה

ניו זילנד: הציעו עבודה ובית בזול והוצפו בעשרת אלפים פניות

העיירה קייטינגט בסך הכל ניסתה למשוך אליה עובדים מהערים הגדולות של ניו זילנד, מודעה אותה פרסמה, ובה הבטחה לעבודה ובית זול, הביאה לעשרת אלפים פניות מרחבי העולם (מעניין, בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
העיירה קייטינגטה (עיריית קייטינגטה)

עיירה ציורית קטנה בשם קייטינגטה בחוף הדרומי של האי הדרומי של ניו זילנד, באזור המכונה דה קטלינס, הזקוקה לעובדים נוספים פנתה באמצעות קריאה של ראש העיר לאנשים מרחבי העולם לבוא לעבוד באזור כשהתגמול שהובטח - בית ואדמה ב-160 אלף דולר אמריקאי בלבד.

בעירייה של קייטינגטה לא ציפו ולו לשניה לתוצאה של הקריאה יותר מ-10,000 פניות, מתוכן 5,000 בטלפון, מאנשים שמחפשים התחלה חדשה. בעירייה התלוננו שבכתבות שנעשו ברחבי העולם נכתב כי הבאים מקבלים מענק של 160 אלף דולר מה שהביא לכמות הפניות המטורפת.

בעיירה, קייטינגטה, חיים כרגע רק 800 אנשים. ראש העיר בריאן קדוגן סיפר בריאיונות לעיתונים בעולם כי אבטלת הנוער בעיירה היא 2 – לא 2%, כי אם שניים מובטלים בלבד. כל 800 תושבי העיירה בגיל העבודה עובדים כעת. לדבריו, רוב הפניות הגיעו מסוריה, פולין, ארה"ב ובריטניה.

קדוגן קיווה בפנייתו למשוך עובדים מהערים הגדולות של ניו זילנד וכאמור הופתע במיוחד משטף הפניות. בדף האינטרנט של העירייה הבהירו כי מחירו של בית בעיירה הוא 230 אלף דולר ולא 160 וכי בכל מקרה לא מדובר במענק אלא בהצעת רכישה בלבד.

אזור הקטלינס נמצא במרחק של כחמש וחצי שעות נהיגה לא קלה מהעיר הגדולה של האי הדרומי, כרייסטצ'רץ'. באי הדרומי של ניו זילנד מתגוררים מיליון אנשים על שטח של 151 אלף קמ"ר (בערך פי 7.5 משטח ישראל כולה), והוא ביתם של כמה מפלאי הטבע הגדולים בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר