"לא ייתכן"

משפחתו של אורון שאול חוסמת מעבר סחורות לעזה

בצהריים אמורה לעגון בנמל אשדוד ספינת סיוע ראשונה מטורקיה; מעבר כרם שלום פעיל כתמיד - ומשפחות חללי צה"ל שגופותיהם מוחזקים בידי החמאס, מנסות לחסום את כניסת המשאיות לרצועה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילן שגיא, אביו של ארז הי"ד (צילום: רועי עידן, ynet)

אביו של החייל אורון שאול שגופתו נמצאת בידי חמאס מאז צוק איתן, מפגין הבוקר (ראשון) במעבר כרם שלום עם עוד פעילים, במחאה על הכנסת ציוד לרצועת עזה, שחוסמים את מעבר המשאיות והסחורות. כוח משטרתי מצומצם מלווה את ההפגנה בה משתתף גם אילן שגיא, אביו של של ארז שגיא ז"ל שנהרג גם הוא במלחמה בקיץ 2014.

בצהריים אמורה לעגון בנמל אשדוד ספינת סיוע ראשונה מטורקיה, והמטען שעליה יועבר לעזה לאחר בדיקה ביטחונית בישראל.

הוריו של אורון שאול טוענים, כי "אין יותר הומניטרי משחרור הבנים החטופים, ובתמורה להעניק את ההטבות לעזה. זה צריך להיות צעד הומניטרי מול צעד הומניטרי. לא ייתכן לפעול באופן חד צדדי ולא ייתכן שימשיכו להפקיר את לוחמי צה"ל המוחזקים בעזה כבר שנתיים, מאז צוק איתן. אנחנו לא נגד ההסכם ובכלל זה הטבות לעזה, אבל לדעתנו ההסכם הוא הזדמנות לשחרור הבנים. כדי שזה יקרה חובה על ממשלת ישראל והעומד בראשה לדאוג שתנאי זה יופיע ויהיה חלק מרכזי בהסכם".

אחיו של אורון שאול אמר בכאב, כי לא יתכן שיעברו סחורות כשאין דרישה להחזיר את אורון הביתה.

המפגינים מוחים על המשך הסיוע ההומינטרי לעזה, בעוד חמאס מחזיק באזרחים הישראלים אברה מנגיסטו ותושב הדרום, ובגופות החיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד. לדבריהם, הסכם הפיוס שהושג עם טורקיה בשבוע שעבר ויאפשר העברת סיוע נוסף לרצועה מהווה הפקרה של הלוחמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר