הפתח, שבראשות אבו מאזן, מהללת את "המחבלים הגיבורים"

זו לא הפעם הראשונה, אבל מקומם כל פעם מחדש: תנועת הפתח מפרסמת דברי הלל ל"גיבורי העם הפלסטיני שהקריבו את עצמם" ורצחו בסוף השבוע האחרון ילדה בת 13 ואב לעשרה ילדים (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אבו מאזן, יו"ר הפתח ויו"ר הרשות הפלסטינית. ארכיון (צילום: מתוך ערוץ ה-youtube של Gal Berger)

אמש (שבת) ברמאללה, התכנסה הוועדה המרכזית של תנועת הפתח שבראשות יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ודנה במצב הביטחוני באזור חברון ובהתפתחויות הימים האחרונים.

הוועדה מסרה בתום ישיבתה: "אנו מנחמים את משפחות השהידים הגיבורים של העם הפלסטיני, שהקריבו עצמם למען חירות עמם. אנו מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים הגיבורים ושחרור לאסירים הגיבורים גם כן".

היא גם גינתה את הכתר שמטיל צה"ל באזור חברון מאז פיגוע הירי לפני יומיים בכביש 60, סמוך לעתניאל, וניחמה את משפחות המחבלים שנורו למוות בעקבות הפיגועים האחרונים. בהודעה שפורסמה לאחר הישיבה כמובן לא נמסר שום גינוי לרצח הישראלים - הלל יפה אריאל ומיכאל מרק הי"ד - בפיגועים שאירעו בימים האחרונים.

כמו כן, גינתה הוועדה את העונשים הקולקטיביים שמוטלים על חברון וקראה לקהילה הבינלאומית להכריח את ישראל להפסיק את הפשעים המבוצעים לטענתה נגד העם הפלסטיני: "אנו מגנים את פשעי ההרג השיטתי שמבצעים כוחות הכיבוש ואת ההוצאות להורג המבוצעות מדי יום במחסומי המוות, כפי שקרה כאשר האזרחית שארה טראירה הוצאה להורג בדם קר על ידי כוחות הכיבוש, וכן הוצאתו להורג של הילד מחמד בדראן מבית עור אלתחתא", לשון הודעה הרשמית של תנועתו של אבו מאזן יו"ר הרשות - הפתח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר