השינויים היתרונות

רפורמת הרפואה הפרטית יוצאת לדרך - ומה עם הביטוח?

המגזר החרדי משקיע ברפואה הפרטית כספים רבים והוא אינו לוקח סיכונים במה שנוגע לבריאות המשפחה. אבל איך יודעים מהו הביטוח המתאים ביותר? (בריאות, שיווקי)

kikar.co.il | מקודם |
ביטוח הבריאות לכל המשפחה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הרפורמה בביטוחים הפרטיים בכלל ובשוק הניתוחים הפרטיים בפרט, יצאה לדרך ויש בה שינויים חשובים. הציבור החרדי מורגל "לא לקחת סיכון בריאותי" ולכן הוא משתמש תדיר בשירותים שמציעה הרפואה הפרטית.

היתרון בביטוחי בריאות פרטיים עבור המגזר הוא בכך שהוא מותאם לצרכים המיוחדים: הן בענייני הלכה והן בעניינים שנוגעים לתרבות הקהילתית הייחודית של הציבור החרדי.

סוכנויות הביטוח מוזילות משמעותית את מחירי הביטוח, ואף מביאות דגש נוסף על מעלת השירות ללקוח כדי להביא לו את הביטוח שמתאים לו בדיוק.

כך למשל, ביטוח הבריאות שמציעה סוכנות הביטוח גפן בס"ד לציבור החרדי. תכנית זו הנה בעלת כיסוי רפואי רחב מאד ובעלות נמוכה מאד. החשיבות ששמה גפן בס"ד לשלמות בריאות המשפחה, באה לידי בכך שגם גדולי ישראל ברכו באופן אישי את החברה, וביניהם גם הרב ראובן אלבז שליט"א.

עבור ביטוח קבוצתי לחברי תנועת חב"ד, חסידות גור, חסידות אור החיים (הרב אלבז) ובני משפחותיהם, מציעה גפן בס"ד הטבות והנחות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים:

לדוגמה בנושא החשוב ביותר - ניתוחים. אנו יודעים את העלות הגבוהה של הניתוחים הפרטיים, אם חס ושלום קורה משהו. מאידך, אנחנו מכירים שאם צריך - אז ניתוחים פרטיים עדיפים על אלו המוצעים ברפואה הציבורית.

בביטוח פרטי "רגיל", אנחנו מוגבלים לרשימת מנתחים שבהסדר עם חברת הביטוח בלבד, והביטוח לא מכסה הוצאות נלוות לניתוח. לעומת זאת, גפן בס"ד מציעה כיסוי מלא, כולל הנלווים.

ילד חמישי ומעלה בחינם. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

כך גם בכל נושא תשלום על ילדים במשפחה. ביטוח פרטי "רגיל" מחייב תשלום על כל ילד בנפרד, בעוד גפן בס"ד מכירה את הקהילה החרדית מבפנים ומציעה ביטוח בריאות חינם לכל ילד חמישי ומעלה. גם הגדרת גיל הילד משתנה: בעוד בביטוח "רגיל" ילד נחשב עד גיל 20 בלבד, בגפן בס"ד הגיל מורחב לגיל 24, הכול למען טובת הלקוח.

בתחשיב כללי הפער גדול מאוד: בביטוח בריאות "רגיל" ביטוח הבריאות יכול להגיע ליותר מ-500 ש"ח לחודש ללא בדיקות והתייעצויות שמייקרות את הביטוח בעוד עלויות. לעומת זאת, בחברת גפן בס"ד הביטוח כולל כל הבדיקות וכל ההתייעצויות ובעלות ממוצעת של כ-220 ש"ח לחודש בלבד!

עקב השינויים ברפורמת הבריאות הפרטית, כדאי לבדוק היכן תוכלו להוזיל מחירים ולקבל בו זמנית את השירות המותאם והנכון ביותר עבורכם, הן ברמת הכיסויים הרפואיים והן בעלויות הנמוכות.

עם בריאות המשפחה לא משחקים - תמיד תהיה מוכן לכל תרחיש!

>>בדוק אצל גפן בס"ד עכשיו<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר