ניצחון הרבנים

הסניף המרכזי של רשת קופיקס בבני ברק נסגר

מהרגע הראשון הרבנים בבני ברק לא אהבו את הקונספט של תרבות המזון המהיר של רשתות דוגמת קופיקס, שהסניף המרכזי שלה מוקם ליד בית הכנסת איצקוביץ'. כעת, הסניף נסגר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: ארכיון כיכר השבת)

כשנה אחרי כניסתה של רשת 'קופיקס' אל העיר בני ברק תוך התנגדות רבנים לחנויות המזון המהיר, נדמה כי ניסיון הכניסה נוחל כישלון, לפחות חלקי.

הבוקר (ראשון) סגר בעל חנות קופיקס ברחוב הרב שך את שערי חנותו, ולא ברור האם מדובר בסגירה סופית או זמנית - תוך החלפת בעלות של הזכיין המקומי. על פי דיווחים שונים, צפויים זכייני סניפים נוספים בעיר התורה והחסידות לסגור את שעריהם, זאת לאחר כישלון במכירות.

מי שיכול להיות מרוצה מהכישלון, הוא בעל החנות שלוימלה בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ', שחנות קופיקס שנפתחה בסמוך לחנותו גרמה לתחרות רבה עמו וירידת מחירים דרסטית.

אבי כץ, בעל רשת 'קופיקס', אומר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "כל החנויות האחרות עובדות כרגיל. רק ברחוב הרב שך החנות אינה עובדת, בשל בעיה טכנית שעדיין לא ברור האם תסתדר בתקופה הקרובה".

גורמים חינוכיים בעיר מביעים את שביעות רצונם, ומזכירים את כרוזי הרבנים שיצאו נגד פתיחתם של החנויות תוך קריאה לילדי תלמודי התורה ובחורי הישיבות ובנות הסמינרים שלא לרכוש בהם, זאת בשל העובדה שהם גורמים לנזק חינוכי ולאכילה בשוק הנאסרה על פי חז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר