חזרה הביתה אחרי שנתיים: הכלבה שאבדה בצוק איתן נמצאה

כלבה מסוג לברדור מעורבת ברחה מאימת הפיצוצים ונעלמה, שנתיים אחרי היא נמצאה משוטטת לבדה במרחק כמה קילומטרים מבית המשפחה, רזה אך בריאה ושלמה (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטסרסטוק)

באופן מפתיע במיוחד הוחזרה לבעליה כלבה שנעלמה בזמן צוק איתן. מדובר בכלבה מסוג לברדורית מעורבת בגולדן רטריב שלמרות שהייתה מסומנת בשבב אלקטרוני היא לא אותרה עד עתה.

היא הופיעה לראשונה בחייהם של בני משפחת יגל, רוני וגולן, מקיבוץ עלומים שבנגב הצפוני מערבי לפני שלוש שנים. היא ננטשה בשער הקיבוץ ובני המשפחה אימצו אותה בחום. זו הייתה בעיקר מתנה עבור הבת אריאל שהייתה אז בת שלוש שהעניקה לה את השם "תותית".

המשפחה טיפלה בכלבה כראוי ואף ענדו על צווארה של תותית קולר עם פרטי התקשרות וכן השתילו שבב אלקטרוני. חלפה שנה ובקיץ 2014 פרץ מבצע "צוק איתן".

כידוע, כלבים שחשופים לפיצוצים נעלמים מבהלה ומתקשים לחזור לביתם וכך קרה גם לכלבה תותית שנמלטה בעקבות הפיצוצים ובני המשפחה שיצאו לחפש אותה אף מחוץ לקיבוץ לא הצליחו למצוא אותה.

על פי הדיווח ב-YNET, בשבוע שעבר הופתעה משפחת יגל מטלפון בלתי צפוי, משפחה מהישוב שלומית שבאזור נסעה על הכביש ובאזור קיבוץ רעים שנמצא כמה קילומטרים מקיבוץ עלומים, הבחינה בכלבה צועדת לבדה. בני המשפחה, שאוהבים מאוד בעלי חיים, עצרו בצד הדרך ואספו את הכלבה המשוטטת אל ביתם. שם הם זיהו את הקולר הדהוי

הם לקחו אותה לווטרינר של המועצה האזורית שדות נגב וזה איתר את השבב האלקטרוני ובו כל הפרטים של בעל הכלב. בשבב היו פרטיהם של משפחת יגל. בני המשפחה משלומית מיהרו לצלצל לגולן ולבשר לו כי הכלבה נמצאה.

"הם שלחו לנו תמונה שלה ותיארו אותה. מיד הבנו שזו תותית. גולן נסע להביא אותה והחזרנו אותה הביתה. אריאל ממש התרגשה, עד דמעות, כי היא באמת לא הפסיקה להאמין שיום אחד היא תחזור. היא חזרה אלינו קצת יותר רזה, אבל עכשיו אנחנו נדאג לה, נטפל בה במסירות ולא נעזוב אותה גם אם יהיה מבצע נוסף. נשמור עליה היטב. היא ממש גיבורה שהיא שרדה כל-כך הרבה זמן. אנחנו ממש סקרנים לדעת מה עבר עליה בשנתיים האחרונות. אם מישהו פגש אותה בשנתיים האחרונות נשמח לשמוע מה עבר עליה", סיפרה רוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר