רביב דרוקר: "חקירה חדשה נגד ראש הממשלה"

העיתונאי רביב דרוקר מפרסם כי המשטרה פתחה בחקירה חדשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, על עבירות שבוצעו - לכאורה - בשנים האחרונות. "חקירה חדשה גדולה", הוא מדווח (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, אמש (צילום: Yoav Ari Dudkevitch, פלאש 90)

העיתונאי רביב דרוקר מפרסם הבוקר (שני) ב"הארץ" כי המשטרה פתחה בחקירה חדשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, על עבירות שבוצעו - לכאורה - בשנים האחרונות.

לדברי דרוקר: "אמת מתנהלת חקירה גדולה ומשמעותית נגד בנימין נתניהו. איני יודע עוד הרבה פרטים, אבל זה לא המשך של "ביבי טורס" ולא הסיפור על הנדבן/הנוכל הצרפתי ארנו מימרן. זה משהו חדש, כנראה מהשנים האחרונות, והוא מעסיק מאוד בימים אלה את צמרת המשטרה וצמרת הפרקליטות.

"תוכן הדברים ידוע רק לכמה שותפי סוד, ואני יודע רק פירורי מידע. הדבר הוודאי הוא, שיש חקירה חדשה גדולה נגד ראש הממשלה, ומן הסתם היא תתפוצץ בקרוב".

נתניהו בדרך לאפריקה, הבוקר (צילום: לע"מ)

על פי הדיווח של דרוקר: "ראשי המערכת הפוליטית כבר עסוקים בתרחישים. הואיל וניהלתי כמה שיחות כאלה באחרונה, הנה הדרך הפוליטית שבה אנחנו כנראה עומדים לצעוד. אחרי שהחקירה תפרוץ, תתחיל כרגיל תקופת אי־ודאות: זה רציני? זה מוזן פוליטית? יהיה כתב אישום? דבר אחד ודאי: זו תקופה שבה ראש הממשלה נחלש ומתקשה להוליך מהלכים משמעותיים. בוודאי נתניהו, שגם כך אין לו על הפרק מהלך דרמטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר