מבוכה בשידור חי • צפו

אאוץ': אמן האשליות נכשל ותקע מסמר ביד המנחה

במהלך שידור חי בתכנית הבוקר של הטלוויזיה הפולנית הדגים הקוסם פעלול באמצעות מסמר ענק, אך נכשל והמסמר נתקע בידה של המנחה שנפצעה קל ופונתה לבית החולים • צפו בפדיחה (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

פעמים רבות כאשר צופים במופע קסמים עוברת בראש המחשבה "מה יקרה אם הקוסם ייכשל", צופי הטלוויזיה הפולנית קיבלו תשובה לכך בשידור חי.

פעלול של קוסם בתכנית הטלוויזיה הפולנית של רשת TVP "שאלה לארוחת בוקר" הסתיים באופן כואב במיוחד, לאחר שידה של המנחה שופדה במסמר ענק.

אמן האשליות, שהגיע לחצי הגמר בריאליטי הכישרונות הפולני "הדבר הגדול הבא", הכין שלוש שקיות נייר, שבאחת מהן הסתתר מסמר. המנחה הייתה אמורה להנחית את ידה על כל אחת מהשקיות, ולגלות ביחד עם כל הצופים כי המסמר נעלם באורח פלא, וכי כל השקיות ריקות.

אך הדברים התפתחו באופן שונה. המנחה שחששה מראש מהתרגיל, כנראה בצדק, מחצה בכף ידה את אחת השקיות בכל הכוח, אל תוך המסמר, ולאחר מכן נאנקה מכאב. הקוסם, המום מהפאשלה בשידור חי, שלף את המסמר מידה של המנחה, והביט במצלמה במבוכה.

המנחה נפצעה באורח קל ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בסרטון שהעלתה לפייסבוק לאחר המקרה, דיווחה כשידה חבושה והקוסם לצדה כי מצבה טוב. "אני מודה לכם על התמיכה. הכל יהיה בסדר", אמרה. רשת TVP דיווחה כי בעת החזרות הפעלול עבר ללא תקלות ולא ברור מה קרה בעת התאונה עצמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר