חרדה בטיסה

טיסת אל על לתל אביב נחתה באתונה מחשש לעשן במטוס

טיסת אל על מוונציה לתל אביב נחתה בצורה לא מתוכננת באתונה לאחר חשש לעשן במטוס. זו הפעם השניה בתוך חודש שטיסות של החברה מופסקות באמצען (חדשות תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: משה שי - פלאש90)

טיסת אל-על שהמריאה הבוקר בשעה 9:30 מוונציה לנתב"ג ביצעה נחיתה בלתי מתוכננת באתונה בגלל חשש לעשן בתוך המטוס. אנשי חברת התעופה בודקים את המטוס, מדגם בואינג 737, לאחריה יוחלט אם להמשיך את הטיסה במטוס שנחת או במטוס חלופי.

זוהי הפעם השנייה בחודש האחרון שטיסה של חברת אל-על צריכה להפסיק באמצע הדרך, בפעם הקודמת הייתה זו טיסה מישראל לצרפת שנאלצה לשוב על עקבותיה בשל מחדל ביטחוני. המטוס, שיצא מנמל התעופה בן גוריון, החל את תהליך ההמראה ללא מאבטחים על המטוס, כשעל פי נהלי החברה, על כל טיסה אמורים להיות מספר מאבטחים. הגיוני לחלוטין, בהתחשב בכך שמטוסי החברה הישראלית יעד נחשק לפגיעה מצד ארגוני הטרור, שכבר שנים רבות לא מצליחים לממשו דווקא בשל נהלי האבטחה הקפדניים.

מסיבה שנמצאת בבדיקה, המאבטחים לא עודכנו על מיקום ומועד הטיסה. אנשי הצוות מצידם, לא הבחינו שאין מאבטחים על הטיסה ופתחו בתהליכים לקראת המראה. רק כשהמטוס החל לנסוע לכיוון מסלול ההמראה, אחד מאנשי הצוות הבחין בחסרונם של המאבטחים והמטוס שב על עקבותיו באופן מיידי. כתוצאה מהאירוע שונו הנהלים וחודדו ההנחיות לצוותים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר